Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 Jeg har skrevet at jeg søker om permisjon fra og med-til og med dato. Antall uker jeg tar ut med 100 % lønn. Har ikke skrevet noe om at far tar resten av ukene..skal dette nevnes? Også har jeg skrevet hvilket tidsrom jeg tar ut ferie i løpet av permisjonen. Skal man legge med kopi av helsekortet til arb.giver, som dokumentasjon på at jeg har termin den datoen jeg skriver?
Gulosten™ Skrevet 21. desember 2009 #2 Skrevet 21. desember 2009 Jeg sendte aldri søknad til arbeidsgiver, kun til NAV...
Marita81*Overtid..... Igjeeeen Skrevet 21. desember 2009 #3 Skrevet 21. desember 2009 Noen arbeidsgivere krever dette- bl.a de som jobber i statlige bedrifter. Men, det skal nok holde det du har skrevet.... Men de fleste arbeidsplasser som krever slik har somregel standardiserte skjema Bare hør med sjefen din;)
mammasnart90 Skrevet 21. desember 2009 #4 Skrevet 21. desember 2009 Tror man skal legge med en "bekreftelse på termin", som man får hos legen, kan hende det går greit med kopi av helsekortet
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. desember 2009 Takk for svar =) Jeg har skrevet noen ord i en søknad nå, så får jeg høre med sjefen om den ser grei ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå