Gå til innhold

Snakk om å være uansvarlig mor! hoho!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jadda. Jaggu tok jeg ikke med Lille ut på skøyter klokken 20.00 i minus 18.5 grader.. Egentlig burde hun jo ha vært i seng!! Og fysj, tenk så kaldt for en sånn liten kropp! HOHO! ;p (hun er 5 år da, så jeg overdriver litt...)

knisfnis..

Ok, ok.. sånn sett bortifra det da så hadde vi det helt fantastisk morsomt på skøytebanen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå, dere da:)

Jeg gleder meg til mine barn er større og (kanskje) setter pris på sånt med sine foreldre. Nå erdet bare ramp og trass på pøbel nummer en (3 år) og mye gråt og skepsis på pøbel nummer to (4,5 måneder)....

Skrevet

Hehehe hæ?? Noen som synes at det er uansvarlig da?

Hørtes jo bare moro ut det jo! Hadde hun vært 2 hadde det kanskje vært litt sent, men dette kunne jeg godt ha funnet på med datteren min.

Kjempekos=)

Skrevet

Hihi, litt uansvarlig må man være i blandt, førjulskos må man ha...! :D

Skrevet

meg og vampyrene: det kommer tidsnok vettu, så får du heller nyte rampetiden litt nå. ;p

cherry: jeg bare tøyser da. ;p vi hadde det sabla flott. var uten en tre kvarter tenker jeg. var bare deilig og friskt. hihi..

Skrevet

Ja, jeg håper det stemmer:)

I dag fant f.eks. storebror ut at å trampe på låra til lillesøster var smart (vi stoppet ham altså) og han ga henne en gave som var en busemann. Jada.

Skrevet

Supermor vil jeg si:o))))

Så kooooooooselig! Ble helt varm i hjerte jeg nå :-)

Skrevet

hehehe... Det er jo ikke bare bare å få ei slitsom lillesøster da! ;p

Skrevet

Hehe, jeg gså. Sånt er jo bare herlig=) Du er sikkert en herlig mamma Stinky :-)

Skrevet

juletipp: ja, jeg synes det var en fantastisk fin kveld selv egentlig også. ;p Ikke like lett å bli irritert når klokka er 22.20 og hun fortsatt ikke sover pent i sengen sin etter en sånn kveld. ;p Tror hun er alt for spent og gleder seg sånn til jul.

dessuten gikk jeg på skøyter for første gang på mange år, og til min store forbauselse gikk det helt greit. kan vel være fordi jeg har gått mye på blades, men er jo ikke helt det samme.

Skrevet

Neida, det er ikke greit å få søsken. Å late som man gulper ved å spytte ut væske er også populært. Ja ja... he he:) Han er nå ganske søt også da..

Skrevet

What?

Altfor seint og altfor farlig.

Bekymringsmelding til barnevernet SENDT!

Du ventet vel på denne? ;o)

Skrevet

Sånn skal jeg også gjøre! Men ikke i 18.5 minusgrader.. Da har mor fryst (frøsset) ihjel...

Jenta mi på 14 mnd fikk komme opp sånn i 22 tiden sist søndag. Hun gråt og hørtes redd ut, så hadde jeg stekt vaffler.. Så hun fikk komme opp å spise vaffler sammen med mammaen og pappaen sin, og la seg så pent i sengen sin etterpå =)

Så jeg kan også skeie ut en gang i blandt!

Og det er akkurat det barna husker.. De få gangene de får lov til noe de ikke har lov til =) (Kanskje ikke når de er 14 mnd men....=P)

Kos dere i julen! =D

Gjest vinterbrud
Skrevet

Å så koselig da! Jeg tenker dere storkoste dere på skøyter.Jeg gleder meg til skoleferien,da skal jeg ut med akebrett med 6 åringen min,håper jeg.

Skrevet

En god mor er en smule uansvarlig en sjelden gang :) Tenk som moro for vesla da!

Skrevet

Så koselig for mor og datter:):):) Dette er noe vi gjerne gjør med sønnen våres også om han har fri fra barnehagen.. Ikke lett heller og få de til og sove tidlig nå før jul masse spenning i kroppen på de med nissen som kommer og alle pakkene som kommer under juletreet i stua:):):)

Vil si du er en veldig god mor som faktisk bruker tid og energi til og finne på noe gøy med vesla di...

Fortsett med kos både dag og kveld:):):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...