Gå til innhold

Trenger et råd ...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort fortalt:

 

En bekjent har over tid baktalt meg og spredt løgner om meg. Jeg har fått kopi av noen e-mailer fra gode venner som har reagert kraftig på innholdet.

 

Nå er det slik at ei (som jeg trodde var) venninne tror på dette og har nærmest snudd ryggen til meg og all kontakt har opphørt. Vi hadde en liten prat i sommer og jeg skjønte at mye løgner var sagt. Senere har det kommet opp mer.

 

Hun støttet meg før i en vanskelig situasjon, og jeg er veldig skuffet nå over at hun ikke har tatt kontakt med meg for å spørre om disse ryktene er sanne.

 

Jeg synes dette er forferdelig trist og får vondt når jeg tenker på det. Jeg har behov for å snakke ut med henne og få alt fram, men er usikker på om det er lurt og hvordan det kan bli gjort.

 

Jeg vurderer å sende et julekort med et kort brev der jeg forklarer at jeg synes det er trist og ber henne å ta kontakt dersom hun ønsker. Er det ok? Hva kan jeg skrive? Jeg har lyst til å be om at vi snakker ut på en rolig måte.

 

Setter pris på gode råd her ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da- dette hørtes ikke noe bra ut for deg:(

 

Jeg ville nok prøvd å ringe eller tatt en tur til denne "venninnen" din og snakket med henne. Må da være bedre å få snakket ut med henne?!

 

Jeg må inrømme at jeg også lurer litt på om du virkelig vil ha henne som venninne mer da?

Hadde en av mine venner vendt meg ryggen for noe hun hadde hørt om meg, hadde jeg nok ikke ville hatt henne som venn mer heller tror jeg?!?!

 

Men uansett ville jeg snakket med henne slik at du kan fortelle din versjon også så får du jo nesten bare se hvordan det går.....

 

Lykke til:)

Skrevet

 

Takk, nei tror nok ikke det blir noe vennskap, men likevel bør vi snakke ut. Jeg kvier meg til å ringe, men det er iallefall bedre enn å gå uannmeldt på besøk.

 

 

Skrevet

Skriv et brev der du legger ut din side av saken. Men ikke legg det fra som at du vil bli venner med henne igjen. For når hun er sånn så drit i henne! Ta vare på ekte venner istedet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...