Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 Jeg har blitt SÅ tykk, off :-( sambo kom hjem med ny badevekt i dag, og jeg har jo søren meg lagt på meg 8 kilo! Bare på et par mnd.... TJUKKA!!
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #2 Skrevet 21. desember 2009 Fortelle gjerne meg hvordan du klarte å gå opp 8 kilo, det skulle gjerne jeg ha gjort..........=)
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #3 Skrevet 21. desember 2009 Det teller ikke med ny badevekt. Vekten kan jo variere 2-3 kg fra vekt til vekt.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #4 Skrevet 21. desember 2009 Men trøst deg med at klarte du å gå opp, så klarer du å gå ned også! Spis og kos deg i jula, men sett i gang med trening og mer bevisst kosthold fra januar, så skal du se du ser snaisen ut til sommeren :-) Men du må være motivert.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #5 Skrevet 21. desember 2009 hehe, signerer den jeg også HI! men jeg bryr meg ikke stort om vekt akk.nå får heller leve på knekkebrød og vann fra og med januar:P
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #6 Skrevet 21. desember 2009 Det sa jeg også, men jeg har nok lagt på meg, jeg ser det jo selv. Jeg har alltid hatt pannekakeflat mage, og nå er det to fine pølser der når jeg sitter HI
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #8 Skrevet 21. desember 2009 Ja...seriøst du høres kjempefeit ut.Sånn er det med de som alltid har hatt pannekakeflat mage,klager for ingenting. De fleste har pølser når de sitter...iallefall veldig mange.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå