Gå til innhold

Seriøst asså.............


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt SÅ tykk, off :-(

sambo kom hjem med ny badevekt i dag, og jeg har jo søren meg lagt på meg 8 kilo! Bare på et par mnd.... TJUKKA!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortelle gjerne meg hvordan du klarte å gå opp 8 kilo, det skulle gjerne jeg ha gjort..........=)

Skrevet

Det teller ikke med ny badevekt. Vekten kan jo variere 2-3 kg fra vekt til vekt.

Skrevet

Men trøst deg med at klarte du å gå opp, så klarer du å gå ned også!

Spis og kos deg i jula, men sett i gang med trening og mer bevisst kosthold fra januar, så skal du se du ser snaisen ut til sommeren :-)

 

Men du må være motivert.

Skrevet

hehe, signerer den jeg også HI! men jeg bryr meg ikke stort om vekt akk.nå:) får heller leve på knekkebrød og vann fra og med januar:P

Skrevet

Det sa jeg også, men jeg har nok lagt på meg, jeg ser det jo selv. Jeg har alltid hatt pannekakeflat mage, og nå er det to fine pølser der når jeg sitter :(

 

HI

Skrevet

Ja...seriøst du høres kjempefeit ut.Sånn er det med de som alltid har hatt pannekakeflat mage,klager for ingenting.

De fleste har pølser når de sitter...iallefall veldig mange.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...