Gå til innhold

Dette lover vel bra???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på 2 UL sett hjerte slå, han så alt var bra når jeg var i 10 uke, var hos jordmora i dag (11,4 uker) hu sa med 100 % at hu hørte hjerte lyden til den lille, at nå kunne jeg slappe av og nyte juleferien.

Mista i feb. uke 11 men da hadde jeg bare sett hjerte slå i uke 6 , i uke 11 fant jordmora ikke hjertelyden.

Noen som har noen gode ord, historier?

påsan og puddingen.♥.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen historier til deg, men kanskje et par ord? Jeg vil jo si det ser ut som det lover bra, du er jo lengre enn du var sist, og du nærmer deg med stormskritt mot å være ferdig med 12 uker, som jeg synes var en deilig kneik å komme over.

Skrevet

Takker, tør liksom ikke kom heilt over her enda, det samme fra bli gravid til 1 trimester.

Er litt skummelt liksom, tør ikke slippe heilt gleden enda.

Skrevet

dette lover veldi bra! =D

krysser fingrene mine for deg :)

Skrevet

Det lover veldig bra! Alle indre organer er ferdige i uke 10, så det er da man egentlig er over de største farene.

Jeg har fått oppfølging pga mange aborter og hver eneste gyn jeg har vært hos sier at det er svært sjelden man mister etter det at man har sett hjerteaktivitet.

Jeg hadde 4 aborter og 1 xu, fikk en gutt og er nå gravid med en jente, så det blir barn til slutt. Veien er bare litt lenger for noen.

Masse lykke til i månedene som kommer!

Skrevet

Takker alle sammen,

håper og tru at det skal gå bra denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...