Zitro Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 Tenker ribbebiter, skinkestek, kanskje litt kalkun fileer, sossiser, surkål, grønnsaker (poteter, gulerøtter o.l.) paprikasalat, ovnsstekte cherrytomater.... Alt kjøtt skjærer jeg i biter og legger på egne fat, grønnsaker på andre fat så man må plukke seg litt selv. Tenker å serverer det varmt og da lage saus av sjyen etter at jeg har stekt kjøttet... Hva vesentlig manger eller høres det ok ut?
Zitro Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #2 Skrevet 21. desember 2009 Og bør jeg ha maten på eget bord så man må reise seg opp for å hente den, eller dandere den i midten av bordet hvor vi sitter, slik at man bare kan plukke til seg etterhvert som man går tom liksom?
erteposen + 4 Skrevet 21. desember 2009 #4 Skrevet 21. desember 2009 Jeg hadde kanskje tenkt litt sjømat av en eller annen sort, men det er vel kanskje fordi jeg har en mann som ikke spiser kjøtt:)
Zitro Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. desember 2009 har vurdert å slenge inn reker, men samtidig så passer det vel ikke inn på juletapas? Heller vanlig tapas det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå