LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 kan jeg tine den et par timer på benken i kveld? Event hvor lenge kan den ligge i romtemp?
lille je Skrevet 21. desember 2009 #2 Skrevet 21. desember 2009 Ribba til julaften? Tar opp den i kveld jeg. Salter på i morra.
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2009 Ja til julaften, men den tiner jo ikke til i morgen i kjøleskapet. Det vet jeg fra før hehehe
lille je Skrevet 21. desember 2009 #4 Skrevet 21. desember 2009 Legg den på kjøkkenbenken. Går så fint at.
Zitro Skrevet 21. desember 2009 #6 Skrevet 21. desember 2009 Nei, den tiner garantert ikke til da! He, he... men den dør absolutt ikke av noen timer på kjøkkenbenken i kveld heller...
Lillesnuppis Skrevet 21. desember 2009 #7 Skrevet 21. desember 2009 Jeg glemte det engang. jeg la den på badegulvet. Siden det er varmekabler der så var ribba tint utpå morgeskvisten :-) Eller så kan du bare legge den på kjøkkenbenken. Om den er helt gjennom tint da er ikke sikkert, men er den ikke det så kan du salte og pappre den og legge den i kjøleskapet til den 24 des. Den er tint og klar til 24 des da :-)
Gjest irismor Skrevet 21. desember 2009 #8 Skrevet 21. desember 2009 Lettere å rute svoren hvis ribba er litt frossen. Det enkleste er å bruke en "tapetkniv" (ny da, ikke en brukt en). La ribba ligge på benken natta over og sleng den i kjøleskapet i morgen tidlig. Jeg tok ut ribba i morges og den er tint nå. Den har ligget i kjøleskapet hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå