Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 står som pålogga på msn/windows live, selv om de ikke er der? Er blitt litt lei venninner som står som pålogget, og ikke svarer på mange timer og sånt. Trodde at når man stod som pålogga, så betydde det det samme som at man satt på dataen. Er det sånn at maskina kan logge folk på automatisk og sånn?
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #2 Skrevet 21. desember 2009 Mulig de ikke er gode venninner..
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #3 Skrevet 21. desember 2009 Jeg er ofte pålogget, uten at jeg er der! Men setter som regel statusen som "borte" eller "opptatt" da!
Gjest Tale30 Skrevet 21. desember 2009 #4 Skrevet 21. desember 2009 Mange har instillinger som gjør at de logges på automatisk når de slår på maskinen sin.
når 1+1 blir 3+en pus Skrevet 21. desember 2009 #5 Skrevet 21. desember 2009 hva er vitsen med msn egentlig? skjønner det bare ikke
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #6 Skrevet 21. desember 2009 ikke bruke masse penger på mobilregning kanskje? eller er du ikke så glad i å prate med andre mennesker?
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #7 Skrevet 21. desember 2009 Jeg står ofte som pålogget, selv om jeg ikke sitter foran pc-en. Det går an å stille inn slik at man får opp "borte" i parantes hvis man ikke har brukt pc-en, men det er en innstilling de må gjøre. Du kan jo foreslå det for dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå