Lilli med småtrolla Skrevet 21. desember 2009 #3 Skrevet 21. desember 2009 beklager, men det var ikke noe pent... Alt for sukkersøtt og hjemmesnekkret.. Jeg liker mest korte, norske og enkle navn
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #4 Skrevet 21. desember 2009 Det heter ørna mi, så setter pris om ikke ørna di får samme navn. Ingen skal hete det samme som min gullørn. One of a kind.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #5 Skrevet 21. desember 2009 Nemlig. Det synes jeg og. Prøver å ovetale min søster til å endre skrivemåte, men akk.... De søker om godkjennelse nå, navnet ble ikke godkjent i første omgang... Emmelin Nathalie hadde vært fint. HI
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #7 Skrevet 21. desember 2009 Ikke min favoritt, da synes jeg hvertfall Emily Natalie er bedre. Natalje ser ut som en skrivefeil, altfor hjemmesnekret!
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #8 Skrevet 21. desember 2009 Det der er ikke morsomt lenger engang.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #9 Skrevet 21. desember 2009 Det der er ikke morsomt lenger engang.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #10 Skrevet 21. desember 2009 Jeg synes synd på min niese som må vokse opp med det navnet. Stave det for alle og enhver. Moren har dysleksi, og det ser man på stavemåten på navnet.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #11 Skrevet 21. desember 2009 Huff, det er rett og slett forferdelig! Håper du klarer å få henne på bedre tanker! Emmeline Nathalie hadde vært bedre, hvis man nå først skal satse på to så sukkersøte navn (og sammen!).
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #12 Skrevet 21. desember 2009 Hvorfor skal man bry seg om hva alle andre menee? Så lenge dere liker det spiller det ingen rolle hva andre mener. Dessuten er det rart hvordan barna på en måte voksen inn i navnet og alle andre venner seg til det og liker det etterhvert, selv de som virkelig hatet det i begynnelsen.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #13 Skrevet 21. desember 2009 Vel, jeg maser ikke med det navet, men synes faktisk synd på ungen som alltid må stave navet sitt, og at det ser ut som skrivefeil. Spes siden Emylin Natalje og Emmelin Nathalie utales HEEEEELT likt, kunne man vel valgt den måten som 90% ville stavet det, for enkelthets skyld.
prekæs Skrevet 21. desember 2009 #14 Skrevet 21. desember 2009 samme for meg, men tipper barnet selv blir dritt lei av å måtte stave navnet sitt i alle sammenhenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå