4barns mor Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 Når kan jeg vaske flaskene til datteren min i oppvaskmaskinen?
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 Mener å ha lest på matportalen at man kan det. selv gjør jeg det ikke de første 6mnd fordi jeg syns at det har en tendens til å legge seg vaskepulver igjen i flaskene som man må vaske ut alikevel.dette problemet varierer fra flaske type. dr.brown sine vasket jeg ikke i maskinen pga dette. avent derimot gikk det bedre med fordi de er videre i toppen.
Lady lovely locks Skrevet 23. desember 2009 #3 Skrevet 23. desember 2009 når vi fikk tvillingene og bestemte oss for å bruke flaske, så sa jormødrene til oss at det bare var tull og drive å koke dem. Vi har vasket flaskene i oppvaskmarskina fra dag 1. Barna mine har ikke vært syke annet en litt løs mage da storbror hadde med seg diare hjem fra barnehagen. Ønsker du alikevel å føle tradisjonnelle råd, så sies det at fra 4 mnd tåler barn mere bakterier. Da kan di også få vann rett fra springen.
Stolt alenemor til tre små Skrevet 23. desember 2009 #4 Skrevet 23. desember 2009 Vi bruker avent flasker, og de har vi hatt i oppvaskmaskinen fra snuppa var mellom 2-3 mnd.. Flaske, ring og smukk, alt går i maskina.. Snuppa vår har aldri vært dårlig, noen gang, og hun er allerede 10 mnd.. Ser ikke noe grunn til å ikke ha flasker i maskinen fra dag en, på høyeste varme, sparer myyye tid på koking...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå