Gå til innhold

dere er sikkert lei, men jeg trenger tips/hjelp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen skal kjøpe julegave til meg, og vil ha meg med på shoppingen for å peke ut forskjellige ting jeg vil ha, og så kjøper han noe av det..

luksusproblem ja, men jeg vil jo helst ha litt spenning da... Fikk bergans jakke i fjor, og da var jeg med når han kjøpte den, så vil gjerne ha litt mer spenning i år..

men hva kan jeg ønske meg da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vanskelig, jeg kjenner deg ikke. Det gjør mannen din, men hvis DU ikke vet hva du ønsker deg, hvordan skal han da kunne?

Hvor stort budget har han, hvor gammel er du, hvor mange barn, er du til dansk design eller rosemaling, bor du i liten leilighet, hus, praktvilla - litt dumt å kjøpe saccosekk hvis dere ikke har plass, hadde du blitt glad for en opplevelse i steden for en ting ... Samler du på noen serier (glass og porselen)?

Så: Hva ønsker du deg?

Skrevet

Kan si hva jeg ønsker meg av mannen min, ble litt for tydelig hint. Jeg liker nemlig best at han finner det ut selv.... ja, jeg vet jeg er vrang. Anyways, ønsker meg ny puls-klokke for den forrige røyk i fjor. Ellers så skulle jeg ønske at noen snart ga meg gavekort på spa eller aromaterapi eller noe sånt. Men igjen, jeg vil at det skal være hans idé. Han er vanligvis veldig flink til å handle gaver til meg, og i fjor fikk jeg bl.a. massasje-fotbad og kosesokker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...