Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 Ja, en negativ tråd nå i de glade juletider. Sikkert noen som kommer på å lage en motsatt tråd, "hva gjør deg skikkelig glad?".. Jeg blir så gretten når jeg inviterer folk på mat kl 19 og de kommer dinglende kl 21! Jeg fordrar ikke når folk er for seine. Vertfall ikke når du må stå å holde maten varm.. Knurrr
Lilli med småtrolla Skrevet 21. desember 2009 #2 Skrevet 21. desember 2009 Eg blir sur av gammle damer som sniker i butikk-køen. Mangen eldre eiger ikkje kø-kultur...
petite fleur Skrevet 21. desember 2009 #3 Skrevet 21. desember 2009 Ja, når folk ikke kommer til mat blir jeg også gretten....på julaften i fjor skulle vi spise kl 16, og først 3 kvarter senere kommer svigers :-( Ellers blir jeg gretten av husarbeid som hoper seg opp.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #4 Skrevet 21. desember 2009 At noen gnåler mye på meg med en gang jeg har våknet. Det er det aller verste.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #5 Skrevet 21. desember 2009 blir gretten når jeg må rydde opp etter gubben hele tiden. han er det 3. barnet i huset!
prekæs Skrevet 21. desember 2009 #6 Skrevet 21. desember 2009 "Meg selv i fokus damer" som er fullstendig ute av stand til å se at køen bak blir lengre og lengre. Alltid damer som ser ut som om de forventer effektivitet.
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. desember 2009 #7 Skrevet 21. desember 2009 Jeg ble alltid sur på bf før (og nå forresten) når han spør hvorfor jeg er så sur. Etter 8 år burde han vite at jeg bare har en munn som ser litt sur ut. Blir og skikkelig forbannet i tillegg til gretten når han som igår var innom for å hente noe til barna og vi kom litt i snakk. Jeg forklarer at jeg er kvalm og har vondt i kroppen. Etter 2 min ser han at jeg ikke har bh på og skal klype meg i puppen. Jeg kunne klappet til han!!!
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #8 Skrevet 21. desember 2009 jeg blir kjempe gretten av middags gjester som ringer en halvtime før ankomst og sier de ikke kommer likevel.. og.. av folk som sniker i køen og... traffikanter som ikke burde hatt lappen, feks de som ikke holder farts grensa, (helt greit å ikke holde farts grensa, men slipp foralldel forbi, for DET skaper farlige situasjoner å ikke gjøre det) jeg koken desverre av sånne, prøver å tameg i det men nej..
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #9 Skrevet 21. desember 2009 Helt enig! Ringe rett før avtaletidpunkt å si at du ikke kommer er direkte uhøffelig. Og man SKAL slippe fordi når noen ligger tett bak deg. Godt poeng: Jeg blir gretten når kunder klager på gaveinnpakking. Når jeg står bak disken og pakker så fint jeg kan, med det fineste papiret vi har. Så presterer kunden klage. Årrrh! I dag er det ikke alle butikker som pakker inn en gang. Enten får du en stygg pappeske, eller så må du pakke inn selv i pakkedisken. Burde være fornøyd med å få innpakking i hele tatt..
det er berre mordi Skrevet 21. desember 2009 #10 Skrevet 21. desember 2009 -Selgere som ringer selv om en har reservert seg for salg får meg til å klikke. -Folk som kjører 70 i 80 sona blir jeg illsint på. Samme med bilister som hiver seg ut i veien slik jeg må bremse.. -Påståelige folk som egentlig ikke har peiling.. Har litt kort lunte, så det er egentlig en hel del..
Lillesnuppis Skrevet 21. desember 2009 #11 Skrevet 21. desember 2009 Helt enig med deg. Jeg har alltid noen som kommer for sent hver gang. Så til dem sier jeg alltid en 1/2 time før di andre skal komme. Syns det er litt respektløst å komme forsent når dem er innvitert jeg da.. Er ikke maten som skal vente på gjestene, men gjestene som skal vente på maten. Noe annet som irriterer meg en gubben som slenger fra seg sure sokker der han sitter. Å tar dem ikke med dem når han går for å legge seg. Han skal jo inn på badet for å pusse tenner og for å tømme tanken. Da er det vel ikke store jobben å ta med sokkene å putte dem i skittentøys dunken, men tror dere jeg klarer å plentre det inn i skallen hans.. NEIDA Hehehe
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #12 Skrevet 22. desember 2009 Ikke snakk, Lilli. Det er ikke lenge siden jeg faktisk begynte å krangle høylytt i køen på apoteket. Først snek en gammel dame seg foran med i køen. Så kom denne mannen snikende inn fra siden og stilte seg foran meg. Da sa jeg at det var nok jeg som var først i køen. Nei, det var bare tull, og dessuten skulle han bare ha en liten ting. Frekke fyren! Da sto jeg på mitt og sa at han måtte stille seg i kø som alle andre. Men han ga seg ikke da heller! Herregud så forbanna jeg ble. Heldigvis ingen kjente som sto bak meg i køen. He he:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå