Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 Leser at enkelte her inne klager på at mannen ikke gjør husarbeid, ikke kjøper dyr nok gave til jul (som hu med den digitale fotorammen), ikke har sex med dem ofte nok osv... Vel, jeg har to barn, men ingen mann. Ingen avlastning med barna, har dem 24/7 hele året. Har aldri hatt noen som virkelig var glad i meg, og jeg nærmer meg 30. Foreldrene mine bor på en annen kant av landet, og vi har heller ikke så mye kontakt fordi jeg ble psykisk mishandlet av dem som liten. Jeg ble dumpet av typen rett før jul fordi han antagligvis fant seg en ny og mer spennende og uten barn. Bor i en liten bygd, der jeg ikke kjenner så veldig mange, og de jeg kjenner, er venner av ekstypen, og gidder så vidt å prate med meg. Minste barnet er i trassalderen, og hører ikke når jeg snakker til h*n. Jeg har migrene hver dag, og er sliten på jobben fordi det er førjulstress der. Kommer til å sitte alene både på julaften, hele romjula og nyttårsaften. Har dårlig med penger for tiden, og alt er bare et ork. Takk for den som leste.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 21. desember 2009 #2 Skrevet 21. desember 2009 Når det føles som om livet går imot deg, snu deg så går du med livet i stedet:)
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #3 Skrevet 21. desember 2009 og det gjør man ved å gjøre hva da? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå