Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 I natt er siste natt jeg ser gutten min i jula. Jeg gruer meg sånn. Gruer meg til at jeg ikke kan være der når han våkner tidlig på julaften og får kulerunde øyne av julestrømpen, når han løper ned i mørket og ser det lysende juletreet, at vi ikke skal ta med oss dyna i sofaen med godteri og se på julemorgen, at jeg ikke skal få en god klem av han som takk for julegaven, og at jeg ikke får susse ham god natt og hviske om han har hatt en fin julaften. Sin fjerde julaften... Sukk. Flere som har det som meg?
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 21. desember 2009 #2 Skrevet 21. desember 2009 Jeg vet godt hvordan du har det. Hadde det slik ifjor og det var første jula mi uten henne og det var tøft. I år er det min tur og jeg gleder meg masse. Neste år har jeg lyst til å reise bort.
SuperGlad Skrevet 21. desember 2009 #3 Skrevet 21. desember 2009 Har en jente på 3 og en gutt på 2. Første jula mi uten dem, å jeg er 50 mil unna. Ikke ideelt, men slik er det dessverre når jeg og bf ikke er sammen. Det blir sårt når helligdagene starter, det kjenner jeg på meg.....
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #4 Skrevet 21. desember 2009 Jeg har det akkurat på samme måten: 4.julen til lillegutt og min første jul uten han. Gruer meg til overleveringen i morgen og til helligdagene. Håper denne uka går fort.
Verbena Skrevet 21. desember 2009 #5 Skrevet 21. desember 2009 Jada! de er 100mil borte begge to, første jula uten de og de blir borte lenge. Dro på fredag å kommer ikke hjem igjen før 6.januar! Er nå bare sånn det er, men kan ikke si jeg gleder meg så veldig til julaften akkurat!
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2009 #6 Skrevet 26. desember 2009 Jeg hadde det akkurat som du, men det er utrolig hva man klarer når man ikke har noe valg. Julaften var tragisk selv om jeg feiret den med min familie og 1. juledag gikk sånn noenlunde. Men siden det var første jula uten min lille øyensten og verdens beste gogutt på 4 år så valgte jeg å pynte juletre med han 21 desember og da valgte jeg også at han fikk gavene sine fra min familie slik at jeg fikk se reaksjonene hans både ved juletre/åpning av gaver. Vi har heldigvis valgt å dele jul og nyttår så han kommer tilbake på mandag... så nå prøver jeg å nyte 2 dager og bli skikkelig oppladet til at han får en super nyttårsfeiring. heldigvis er det 2 år til neste gang... (fy for en opplevelse)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå