Gå til innhold

fødeansikt


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

man ser gjerne litt dradd og sliten ut, he he, fint kompliment å få!! og øyne, lipper og nese blir gjerne litt større, litt hoven på en måte... hos meg ser det ut som om jeg har tatt innsprøytninger i lippene og at øynene er på sitt verste under allergisesongen!! noe spesielt oppegående ser jeg vel heller ikke ut, har fått høre dette noen ganger nå... takk G*D for sminke sier no bare jeg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, koselig å se slik ut i jula... Godt vi har sminke jenter! Forrige fødsel ble prematurt, men til tross for det fikk jeg fødeansikt. Ingen som tenkte over det, men når vi ser på bildene som ble tatt dagen før i et selskap ser vi laaaang vei hovne lepper og et slitent ansikt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har faktisk ikke fødeansikt denne gangen.Men fødeansikt kommer av at man har vann i kroppen. Jeg hadde mye vann i kroppen i 1 svangerskap men det har jeg ikke denne gang. Og ansiktet er akuratt som før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått noen kommentarer på d ja:) håper bare han holder seg inne til over nytt år, for sin egen del, stakker å bli født så seint på året:) men men kommer han så kan æ ikke nekte han d hehe:)

Go Jul til alle mine "med gravide" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...