Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 Hei Jeg hadde en sa for 2 uker siden. blødde bare 1 dag lengre enn en vanlig mens (pleier å blø 7 dager) Er det et bra tegn i forold til at det er noe rester igjen? Må man egenlig alltid til legen etter en sa? Det er mange som sier at man burde vente etter 1 eller 2 vanlige mens før man begynner å prøve igjen.. hvorfor det? Er det lettere å miste igjen hvis man ikke venter?
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #3 Skrevet 21. desember 2009 min gyn sa det bare var å begynne å prøve igjen med gang!! Vent to uker, eller til du har sluttet å blø, med å ha sex!!
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #4 Skrevet 21. desember 2009 Hvis det er tidlig i svangerskapet trenger du ikke gå til legen med mindre du får feber. Jeg var usikker på hva som var rutinen og gikk til legen da jeg hadde en SA. Det var en vikarlege som ikke var særlig lysten på å gjøre en GU så han sendte meg videre til sykehuset som tok en innvendig UL og bekreftet at alt så bra ut og at alt var ute. Sykehuset sa at de anbefalte å vente 2 syklusser. Dette fordi kroppen fysisk og psykisk skal få tid til å hente seg inn. Men det var ingenting i veien for å prøve igjen med en gang om man følte at kropp og sjel var klar for det. Håper spire sitter neste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå