Gå til innhold

Vasskoppar!

Ranveig Risengrynsgraut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Då går vi jula i møte med vasskoppar hos eldste på 4 år. Han hadde eit par små prikkar i går, i dag har han mellom 50 og 100 prikkar, ein del av dei ganske store, med blemme i midten. Dermed trur eg ikkje det kan vere noko anna. Intens kløe er vel og typisk.

Korleis har dåke andre opplevd vasskoppane? Gjorde dåke noko for å lindre kløen? Kor lang tid før det begynte å klø til det verste var over? Gode tips i forbindelse med sjukdommen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Inga erfaring med vasskoppar, men eg trur nokon brukar kvitvask frå apoteket for å lindre kløe.

Vil berre ynskje deg og familien ei god jul, trass vasskoppane!

Skrevet

Vi kjøpte hvitvask, men synes det var så klissete, så vi prøvde en Alovera-gel, og det funket like bra. Var bare ene av våres to eldste gutter som klødde litt 2-3 dager, så var egentlig ikke så ille. Det gikk egentlig fort over. God bedring til gutten din da :-)

Skrevet

Takk for tips!

Det ser ut til at kvitvask er UT, får ta ein tur på apoteket i morgon. A-derma(?) skulle visst og vere bra.

Stakkars liten ligg og klør seg i søvne...

Skrevet

Vi brukte hvitvask på her (gutt 3 år), uten at jeg vet om det lindret veldig for han. Her klødde han mest på natten, våknet og klødde og gråt:( Jeg var hos legen og fikk vallergan, da sovnet han lett og sov uten å klø seg. Ga det kun de tre verste nettene, etter det var formen fin og det klødde ikke men han kunne jo ikke i barnehage da. Hos oss tok det vel i underkant av 10 dager fra første tegn til det var tørket skorpe på de siste.

God bedring!

Skrevet

Brukte kvitvask. Funka fint det! Ikkje kliss og dempa kløen. Men han klødde veldig lite. Fikk ei flaske med klødempende medisin av legen, men det var bortkasta! Har ikkje åpna den.

Gutten min har vannkoppa på 5.dagen idag. Får ikkje nye utslett og klør ikkje i det heile tatt og er egentlig frisk som ein fisk, bortsett frå at han er full i utslett ;) Og så kan han ikkje i barnehagen. Det syns han er litt dumt nå rett før jul!

Har ingen gode tips.. Jo kanskje å klippe negler så han ikkje klorer seg når han klør!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...