AM&SØ&B-B&A-G&Q&G&K-F<3<333 Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 Hei hei alle manssjåvinister og barnemishandlere Er ikke dere enige at mange jenter i somailia fortjener å bli omskjeret? Det syns jeg, tenkte å lage underskrifts kampenje mot det som skal hete Støtt omskjering i somalia. Hvem er enig? Nok om d nå Les bloggen min http://annemaaari.blogg.no!!!!!!!!
AM&SØ&B-B&A-G&Q&G&K-F<3<333 Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #2 Skrevet 21. desember 2009 Glemte hva jeeg enkli skulle spørre om::: Hva er best av Muhammed eller Mustafa til gutt? ELLer Ali? Det skla kompineres med Roy eller Pål. Hva syns dere? Kos
Patetica fåkksi Skrevet 21. desember 2009 #3 Skrevet 21. desember 2009 Hva syns jeg? At det lyser klovnesyke av deg, krampaktige vitser og patetisk liksom-skrivefeiler. At du ikke engang innser at det er litt tragisk å le av jenter som blir omskåret sier igrunn alt.
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 21. desember 2009 #4 Skrevet 21. desember 2009 Det er så kjipt når noen forsøker så (sinnsykt) hardt å være morsom, men så bare feiler så til de grader.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå