Gå til innhold

Må bare skrike ut!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om hvor bra jeg har det:)

Er så lykkelig:)

Jeg har 2 barn som jeg er alene med,og jeg elsker barna mine og alt som fører med:)Jeg elsker husarbeid,og ordne for meg og mine,ja,til og med klesvask:)Helt sant:)

Jeg har en god familie rundt meg,selv om det har vært mye tull,krangle i flere år,en mamma som drikker og sånn,men er bedre nå:)

Jeg passer regningene mine og vi har alltid mat på bordet og klær i skapet,selv om jeg ikke har masse penger..Jeg kan virkelig ikke klage..

Jeg er verdens heldigste,lykkeligste,gladeste mamma:)

Dette er ikke et krangleinnlegg,bare føler for å SKRIKE ut om hvor bra jeg har det:)

Man har virkelig ingen grunn til å klage når man ser hvor mye elendighet det finns her i verden,tilogmed i norge:(

God jul til alle sammen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt å høre da ;o)

God jul og godt nyttår til deg og dine.

Skrevet

Så bra at du har det sånn :o)

Jeg kan tenke meg det er godt for de som lurer på om de skal gå ifra mannen sin, eller de som akkurat har blitt forlatt,å høre at man kan være lykkelig selv om man er alene!

Ha en riktig god jul :o)

Skrevet

Det er godt å føle at en har det godt her i livet og nyte det!

Jeg føler også at jeg har det utrolig bra! God mann som jeg skal gifte meg med neste sommer, baby i magen ETA januar, hus, grei økonomi, en herlig pus, venner og familie som er glade i meg og som jeg er glad i!

Så jeg har det veldig bra selv om alt ikke er perfekt. Det er alltid noe man KAN klage på, men jeg velger å ikke la disse små tingene overskygge hverdagen. Men likevel er det godt å få blåse ut om ting i ny og ne, og da er bim veldig god å ha! :-D

God jul til alle sammen!

Skrevet

Ja,jeg levde i et forhold som ikke var bra for noen av oss,da snakker jeg både fysisk og psykisk..han SKULLE vinne en krangel uansett,om jeg satt igjen og følte meg dritt etter drittslenging om hvor stygg jeg var og ingen likte meg eller fikk hodet fullt av kjøttdeig eller en dytt i bakken..bare han vant..unnskyld etterpå,men da var "skaden" allerede skjedd..

Så nå føler jeg meg så fri,og har det så bra med barna mine:) Føler at jeg er den lykkeligste i hele verden:) Og ja,selv om man alltid har noe å klage på,så er det så lite i forhold til andre,og godt å kunne gå i seg selv da,så heller overskygge de tinga:)

Gratulerer med baby og giftemål da Tweak:)

Og du over,takk,godt å høre at det kanskje kan inspirere andre som ikke tør å ta det skrittet:)

Håper de som ikke har det godt i forholdet gjør det hvartfall,man skal ikke leve sammen for enhver pris,og barna har det bedre med 2 foreldre som er skilte og LYKKELIGE,enn 2 foreldre som holder sammen,men er ulykkelige..

Klem HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...