Gå til innhold

Hva skjer med meg...er drit bekymret!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang det skjer noe overveldende, eller noe jeg blir glad for, skal le av eller lignende, begynner tårene å trille! Hva er dette? En slags depresjon eller? Er så overfølsom for tiden, men er ikke lei meg liksom....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ingenting å være bekymret for det....det er hormonene det.Er du gravid el har du fått barn??

Jeg også er sånn,skal ingenting til før tårene triller og vet om mange andre som er sånn også.

Man tåler bare litt mindre før tårene triller :-)

Skrevet

Ja, men jeg fikk barn for et og et halvt år siden....Det kan vel ikke sitte i så lenge vel??? Eller? Er ikke gravid...

Skrevet

Normal reaksjon når man har blitt mor.

Skrevet

Tuller du? Forblir det slikt for alltid?

Skrevet

Jepp,kan nok tenkes det.Har flere venninner jeg som har barn som er fra 1 år og oppover.......har noe med morsfølelsen og gjøre,noen av de har barn som er kommet i tenårene og de sier alle det samme,Tåler mye mindre og ingenting skal til.Sånn er det bare :-)

Skrevet

Hahahahaha...da får folk seg en latter i ny og ne på min bekostning, vet jeg. Sutrer over alt, men på en god måte. Tror det er 2 eller tre ganger jeg ikke har felt en tåre etter jul i svingen....flaut!!

Skrevet

Jg hadde det slik en periode når vesla var rundt 6 mnd, det er heldigvis ikke så ille nå lenger! Det er slitsomt altså!

Skrevet

Jaaa.. Det er rå slitsomt...reagerer på det rareste...Satt to timer og grein meg igjennom en konsert for noen uker siden fordi musikken var så fiiiiin...fikk jo ikke med meg en dritt...hahaha...FLAUT!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...