Lillesnuppis Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 Er så såra nå.. NYTT 16:25 21.12.2009 Må bare få det ut. Sitter å griner så tårene spruter. Starta med at vi var nede i kjelleren sammen for å finne frem julepynten :-) Gleda meg til å legge på duker og sette frem julepynten. Da vi skulle gå opp så prøvde han seg på sex ( ja nedi kjelleren) Jeg sa til han at han fikk roe seg litt. Kunne jo komme naboer. Å kjelleren var ikke akkurat ett sted jeg ville ha sex. Så han ble jo seff drit sur. Da vi kom opp igjen så spurte jeg om han gadd å sette all julepynten utover på spisebordet. For å legge nedi di andre pyntegjenstandene vi har oppe i eskene. Han ble så forbanna å sa at det kunne jeg til helvete gjøre sjøl. Så jeg sa at jeg skal jo stryke juledukene. Så han startet på å sette det utover, men klarte seff å sleppe en glassengel i gulvet. :-( Så jeg sa. Bravo. Nå var du flink. På humoristisk tone da. Å da tok han en julepynt jeg fikk av bestemor for 35 år siden å smæla den i gulvet. ( er en glasskule med 3 engler som står å synger, Å under kan man trekke den opp så spiller den musikk. Å rister man på den så daler snøen. Jeg ble så lei meg så jeg begynnte å gråte. Jeg faktisk gråt så jeg hulka. Å det er mange år siden sist. en julepynt kan man jo erstatt ved å kjøpe en ny, men er ikke bare bare når det er fra bestemor. Å det er det eneste minne jeg hadde fra henne. Derfor så er det så innmari sårt. Har hangla en god stund i ekteskapet våres, men vi har alltid klart å lande på beina igjen, men akkurat nå så vet jeg ikke helt hva som frister. Flere år med han som blir sur for den minste ting. eller å få litt " ro å fred" rundt meg. Gusdskjelov så har vi ingen barn sammen, Så ikke noen barn som får lide for at foreldrene går fra hverandreikke nok med den, men han har sendt over 3000 euro til broren sin for 2 dager siden. Som jeg fant ut i går da jeg skulle ta ut penger for å betale for gaven han skulle få. Spurte hvor alle pengene våres hadde tatt veien. Å da sa han at broren hans hadde lånt 3000 euro. For broren hadde ingen penger til å kjøpe gaver eller mat for + 1 mnd husleie som han lå etter med.. Så flott sa jeg. Nå har ikke vi penger til resten av gavene eller å kjøpe julemat. Fikk da til svar at jeg kunne jo spørre om å få låne penger av foreldrene mine. Så dette kommer til å bli en fabelaktig jul kjenner jeg.. NOT...... Beklager, men måtte bare få det ut på en eller annen måte. Å da ble det her.. Håper alle dere andre får en riktig god jul ....
Gjest Skrevet 21. desember 2009 #2 Skrevet 21. desember 2009 Huff, jeg skjønner godt at du er lei deg. Hvor lenge har dere vært sammen og hvor gamle er dere? Må ærlig si jeg synes mannen din høres ganske ung og umoden ut, Føyer dette seg inn i en rekke av andre hendelser ?
moe_ Skrevet 22. desember 2009 #3 Skrevet 22. desember 2009 Føler med deg. Men den mannen din høres ikke ut som om han er verdt å samle på. At han "låner ut" av felleskassen til sin bror uten å drøfte det med deg i forkant og forutsetter at dere igjen skal låne av dine foreldre over julen - nnjaa - nei! Det fins banker, også i utlandet, broren hans kunne ha spurt der. (Hvis bankene ikke hadde lånt ut til han, hvorfor skulle dere gjøre det? Har broren ikke jobb / økonomisk styring? Ikke viktig her, vi trenger ikke å unnskylde mannen din) Det eksplosive sinnet hans gjør meg en smule betenkt, og som gerbera spør: Føyer det seg inn i en rekke? Jeg vil minne deg om at du har all rett til å være et lykkelig menneske!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå