Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 Jeg og samboer har vært sammen i 4 1/2 år og venter vårt første barn nå. Vi har alltid hatt det fint sammen, selv om vi har hatt våre "nedgangstider". Jeg elsker han av hele mitt hjerte, og vet at han gjør det samme. Nå i graviditeten er jeg på en evig lykkerus. Har ikke vært så forelsket siden vi først møttes! Og han er så søt og snill mot meg, og jeg eier ikke "sinnahormoner" Vi har det så fantastisk bra sammen nå at jeg får tårer i øynene bare jeg snakker om det! MEN jeg gruer meg til det går tilbake til hverdagen igjen. Når jula er over, og jeg blir større og sikkert lei av å gå gravid. Vil ikke at denne følelsen skal bli borte. Jeg er så sinnsykt lykkelig nå. Eneste man kan gjøre er vel bare å jobbe for og med forholdet, og gi like mye tilbake som jeg får av han...
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #2 Skrevet 21. desember 2009 Nyt det! Bare nyt det! Ikke tenk på at "hverdagen kommer", det vet vi jo alle at den gjør, sånn er det bare. Men hvis du får gråere dager så vil du også få lysere dager etterpå. Det viktigste er å nyte det mens du har det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå