Gå til innhold

Rennende verk ut av øre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla på 15 mnd. har vert mye plaget med ørebetennelse. Har gått hull 6 ganger på tromhinnen hennes. Heldigvis har hun ikke vert plaget av smerter. Vi får ikke noe forvarsel før det skjer.

Nå har legen sendt henvisning til øre nese hals.

I dag var vi til legen på ettersjekk av ørene. Gikk hull for ca. 6 uker siden på begge sider. Fikk ikke sett skikkelig på den ene siden, p.g.a. mye ørevoks. Nå i ettermiddag ser vi at det renner ut av øret hennes. Blir veldig usikker nå siden vi var til legen i dag. Hun er i fin form, men det er hun alltid når det går hull.

Vet noen leger automatisk gir antibiotika når det går hull, mens andre ikke gjør det. Sist avventet legen, og da gikk det hull på andre siden 2 dager senere.

Burde jeg ringe legevakten eller se det ann?

Ps! Ja, jeg vet ingen av dere er leger, men får ofte gode råd her inne:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke ringt.. Vi har hatt samme problem her med eldstemann. Han er nå operert. Satt inn dren... Men før det, så visste ikke vi at han hadde øreverk før det rant ut av øret. Men vi vil ikke ha antibiotika hver gang det skjer.. Til slutt blir de immune mot a-b. Så så lenge tulla er i form, så hadde jeg ikke bekymra meg. Gi en paracet om ho viser tegn til smerte. Og om du får til, så la ho ligge med det rennende øret ned mot puta om natta. Få ut dritten.

God bedring og lykke til! =)

Skrevet

Ringte legevakten kun for å være sikker. Ba meg avvente å se. Hun har heldigvis ikke vondt. Er 7. gang det går hull nå. Virkelig glad vi skal inn til øre nese hals på nyåret....

Skrevet

Ringte legevakten kun for å være sikker. Ba meg avvente å se. Hun har heldigvis ikke vondt. Er 7. gang det går hull nå. Virkelig glad vi skal inn til øre nese hals på nyåret....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...