Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 Har fått julekort idag av noen vi aldri har fått av/sendt til før.. Er søstra til bestevenninna mi.. Skal jeg lage et kort og sende, som da ikke kommer frem før i romjula? Skal jeg la være og heller sende neste år? Eller skal jeg sende en sms med ønske om god jul og takke for kortet?
erteposen + 4 Skrevet 21. desember 2009 #4 Skrevet 21. desember 2009 Jeg sender ut flere kort i dag. Koselig å få i romjula også
ღBellღ&gulletღ Skrevet 21. desember 2009 #5 Skrevet 21. desember 2009 sende kort, koselig å få det i romjula også
Monajenten Skrevet 21. desember 2009 #7 Skrevet 21. desember 2009 Skulle ønske flere hadde tenkt sånn. I år har jeg sendt 15 julekort (som er ca. halvparten av hva jeg sendte i fjor) og jeg har kun fått 2 stk hittil. I fjor da jeg sendte rundt 30, fikk jeg vel 5 kort. Syns det er litt trist jeg, og får meg til å revurdere hele julekortbestyret.
erteposen + 4 Skrevet 21. desember 2009 #8 Skrevet 21. desember 2009 Sender du da til folk med barn? Jeg får alltid igjen kort av de som har barn, resten forventer jeg ikke å få kort ifra med unntak av nær familie og mine utenlandske venner. Alle med barn sprer det gode budskap:)
Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 21. desember 2009 #9 Skrevet 21. desember 2009 De samme sjedde med oss. Tom for kort, så jeg dro ned på elite foto og lagte noen på 1time..så sendte jeg de i posten på fredag:)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #10 Skrevet 21. desember 2009 Endte opp med å sende sms, og skrev at de kunne se frem til et kort fra oss neste år =)
Bettybu Skrevet 21. desember 2009 #11 Skrevet 21. desember 2009 Sendt et gratis-kort som har kommet i posten.... God jul... Men romjulskort er jo ok...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå