mamman til 2 prinsesser <3 Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 hva og hvor mye putter der ei strømpene? har ei på 2 og ei på 5 år som skal ha julestrømpe i år, men syns fort det kan bli mye godter. tar gjerne i mot tips til hva jeg kan putte i strømpene?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 21. desember 2009 #2 Skrevet 21. desember 2009 i våre strømper pleier det å være 1 julestrømpepose(ferdig fra butikken) 1 mandarin og 1 sjokolade om jeg ikke husker feil. Det blir jo veldig mye, eldstemann har ingen problemer med å spise opp alt før frokost, mens lillemor spiser litt, og sparer resten i dagesvis, hun har den minst hele romjula. Men det er ikke jeg som fyller strømpene, jeg har ingenting med hva som blir kjøpt inn av julegodter. Har en samboer som tar seg av slikt, derfor slipper jeg, er veldig glad for det;) Forslag til hva du kan ha i strømpen om det ikke skal bli for mye, (nå går jeg utifra hva min lillemor liker;) er 1 kinderegg, mandarin, 1 bitteliten eventyr melkesjokolade eller 1 slik julenisse melkesjokolade. Det hadde holdt i massevis til lillemor på 4 år, hun er mest glad i sjokolade.
mamman til 2 prinsesser <3 Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2009 så flink samboer du har:-) så dere har kun godteri..... ikke noe annet? tenkte kanskje jeg kunne kjøpe litt klistremerker og sånn eller er det helt teit?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 21. desember 2009 #4 Skrevet 21. desember 2009 Det hørtes jo ikke dumt ut. Ungene får vel adventspakkene i strømpen også når jeg tenker meg om.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 21. desember 2009 #5 Skrevet 21. desember 2009 Vi har droppet pakkekalenderen i år, så derfor skal de få hver sin lille legopakke og et julehefte i strømpen. Ikke noe godteri, det blir det jammen nok av utover i jula...
Lene~mor til tre Skrevet 21. desember 2009 #6 Skrevet 21. desember 2009 Jeg har kjøpt en ferdig pakket "julestrømpe" med godteri kjøpt i butikken og så får dem en klementin hver og Kaptein sabeltann aktivitetsbok.
*gruffalo* Skrevet 21. desember 2009 #7 Skrevet 21. desember 2009 Jeg pleier å legge oppi litt godteri. I år har jeg kjøpt eventyrsjokolade, fox, en drops-eske og noen kuler (vepsebol). I tillegg får di mandarin og et par julekaker. Og så har jeg alltid et julehefte oppi. Finnes maaange julehefter nå, til all slags alder:)
mamman til 2 prinsesser <3 Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 21. desember 2009 takk for gode tips. tenker jeg kjøper ett julehefte til de hver å putte oppi og:-)
aimai Skrevet 21. desember 2009 #9 Skrevet 21. desember 2009 Begynte med jolestrømpe for 2 år sidan. Me pleier legge i ei lita leike som ungane kan more seg litt med igjennom dagen/kveldingen.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 21. desember 2009 #10 Skrevet 21. desember 2009 Mine skal ikke få godteri. Jeg husker vi fikk det når vi var små, godteri når vi våknet julafta morgen.. Men skal ikke føre den tradisjonene videre.. Jeg skal gi dem en malebok, en aktivitetsbok, en cd plate og en leke hver. Dette blir gaven fra nissen i år. Vi har ikke hatt gavekalender i år. De har bare fått en film hver i gavekalender en dag,har hatt sjokoladekalender til 9.9krtil daglig. Så derfor får de litt ekstra i år. Men ingenting snop.. Andre tips kan jo være dvd, klistermerker, tegneblyanter, perleting, eller plastalina?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå