Gå til innhold

hmm,skjønner ingenting..tok en cb test..veeldi tidlig i dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

og en billig strimmel..var ferdig med el uka som var. på den cb ble det en svaaaaaaaaaaaaaak strek..lurer på om jeg så syner..nå har den blitt litt tydligerre,men enda veldig svaaak. men skal jo ikke se etter 10 min, jeg vet.

men jeg hadde jo en blødning i går..kansjke jeg har mista da??

men det skal da ikke gå an og få teste så tidlig, jeg har brukt og teste tidlig før men, ikke så tidlig.

hvis det i går var festeblødning, går det ikke an at det vises bittetlitt i dag?? trur ikke det.

får ta det med klype salt..ikke gravid..hvis jeg har vært det, mista jeg sikkert i går med den lille blødningen.

men går det an og miste så tidlig da..jeg har ikm 1 des,så det er lenge til.

skal til legen i morgen. er så redd jeg får beskjed om jeg har bettenelse, eller kreft. har lignende smerter som sist jeg ha betenelse.

hvor tidlig får de til og se noe på en vanlig gyn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sjekker litt.. tror jeg hadde el 16, og hadde sex den dagen,men han kom ikke inni meg..tok den ut lenge før pga han plagdes, så er jeg gravid har jeg blitt det av den "smøringen", hehe.men har hendt før det. hadde sex den 9 og, og den 18. så mest sannsynlid den 16.

på fredag var jeg veldig kvalmen.. og nå helv... til magaknip. mye luft i magen, magaknip i dag ijenn.,frys mye. er 5 gangs, så bruker og få sympt tidli. sist gang testa jeg svak pos 7 dager før ikm.

men bruker vanligvis og kjenner at jeg blir gravid.

har ikke kjent store forandringene på bekkenet enda. har vondt, men det er jeg hele tida.

får vel bare vente og se, tror egentlig ikke jeg er gravid, trur jeg håper for mye.

tar en test til om onsdagen tror jeg.klarte ikke dy meg i dag,når testene kom i posten, klarere ikke og ha tester liggende, hehe.

Skrevet

Jeg regner med at du mener at du har IKM 1 januar og ikke 1 desember??

Hvor i syklusen befinner du deg da? Hvilken dag? Noen får en festeblødning og det skjer en eller annen gang mellom 6-12 dager etter EL, det mest vanlige er ca 8-10 dager etter EL. Det kommer også an på hvor lang syklusen din er... Hvis man går ut i fra en syklus på 28 dager og EL på dag 15, kan man f.eks oppleve å få en liten festeblødning (dag 8) på syklusdag 23. Får håpe det er det du opplever da :)

Jeg har vært gravid totalt 6 ganger, og opplevd festeblødning bare en gang. Det var da på syklusdag 23, jeg testet klart positivt på syklusdag 24, altså ca 4-5 dager før IKM.

Noen kan også begynne å blø rett før EL - det kan forklares med at østrogenet får ett stup og dermed kan lekke litt blod rett før EL, det er ikke unormalt og heller ikke farlig. Det er også vanlig å kjenne smerter/murringer i underlivet når man ikke går på noen form for prevensjon - noen har sterke pms symptomer og noen kjenner EL-smerter både før, under og etter EL.

Når man er i en situasjon hvor en prøver å bli gravid så er man også ekstra oppmerksom på det som skjer med kroppen, så man kan noen ganger føle seg litt lurt av kroppen av vanlige pms-plager, det er ting som er helt naturlige, men som blir litt forsterket når man kjenner etter fordi lysten til å få barn er stor... pms-symptomer er ganske så lik graviditetssymptomer - så det er fort gjort å bli lurt når man er så oppmerksom på sin egen kropp og syklus og det som skjer...

Du bør nok vente til det nærmer seg IKM når det gjelder å teste igjen, de færreste tester positivt en stund før IKM - men prøv igjen når IKM nærmer seg...

Forresten kan man se på UL om man er gravid allerede i uke 5 - det har jeg selv erfart :)

Lykke til da :)

Klems

Skrevet

1 jan ja selfølgeliig:) hehe.

mankjenner mer etter når man er prøver ja, det er sant. jeg er på dag 21.

du testa positivt en dag etter festeblødning altså? prøvd lenge du ser jeg. her har jeg prøvd 13pp ca.

de er så leeeeenge og vente!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...