Gå til innhold

Kl 10 i dag tok jeg ut spiralen !!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et par gutter fra før. På tre og ett år , så vet ikke helt hvordan dette skal gå... but if there is a will there is a way, eller hva?

Nå må jeg bare sørge for at dette blir en jente. Vet ikke helt hvordan jeg skal klare det men.

Lurer litt på en ting.... vi hadde masse sex i går, og jeg tok spiralen ut i dag. Er det mulig å bli gravid da?.. eller har spiralen allerede kverka mulige inntrengere?

Uansett. Har ikke akkurat hatt et problem med å bil befruktet tidligere, så regner med jeg hopper inn på 1 Trimester i Januar en gang.

Ho ho ho..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til.... Håper du ikke blir skuffet om det dukker opp en gutt til da. Kjenner maaaangen som kun får ett kjønn.

Skrevet

Gjorde det vondt å ta den ut?

Skrevet

Jeg kjente akkurat like lite som da den ble satt inn. Altså overhodet ingenting. Kjente at han stakk inn den ekle metallgreia som åpner sjeden da, men absolutt ikke noe mere enn det.

Det tar jo også 1 halvt sekund. No worries.

Skrevet

Vis dere ikke har sex så ofte så kan det bli ei jente! Ihvertfall vis dere har sex i flere dager før eggløsning! Jentesædcellen lever i ca 6 dager! Da jeg ble gravid med minstejenta mi som er 4 år nå,fant vi ut at jeg ble gravid 6 dager før eggløsning! Jeg syntes det hørtes rart ut,men jordmoren sa det gikk an.Tok mange ultralyder da,ikke bare den ordinære!

Masse lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...