sommer1 Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 Har fått seg kjeledress, men var jo ikke ben i den...så må jo ha noe på føttene...Kan ikke gå enda...9 mnd...
heletove Skrevet 21. desember 2009 #2 Skrevet 21. desember 2009 Jeg har noen sånne "snowjogs" fra Reima på bena til den lille frøkna, de er helt geniale.
Soljentene:) Skrevet 21. desember 2009 #3 Skrevet 21. desember 2009 Jenta mi bruker Stonz-skoene. Hun er 10 mnd og kan ikke gå selv enda heller, men liker å bli hjulpet rundt mens hun stiger avgårde. Da er Stonz gode å ha ute. Vi er veldig fornøyde med dem. Anbefaler vottene også
Underveis --> Skrevet 21. desember 2009 #4 Skrevet 21. desember 2009 Kjøpte noen billige "fotposer" på Linex, som er ganske så fine. Kjøpte de mens jeg ventet på jul. Stonzene har blitt for små, og han får nye til jul. Veldig fornøyd med Stonz her også, og selv om han skulle lære å gå før vinteren er over, så er nok dette de eneste vinter"skoene" han kommer til å få i denne omgang.
Lilli med småtrolla Skrevet 21. desember 2009 #5 Skrevet 21. desember 2009 Vi bruker ullsokker eller ulltøffler utpå strømpebuksa. Så har vi teppe over henne i bilsetet. I vogna bruker vi strømpebukse, ullsokker, vognpose og dyne oppå der igjen
Studine mevik Skrevet 21. desember 2009 #6 Skrevet 21. desember 2009 Her går det foreløpig i tovet ullsokker. Har tenkt å kjøpe skinnsko/tøfler fra voksi over jul
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 21. desember 2009 #7 Skrevet 21. desember 2009 I vogna bruker jeg bare trysilsokker utapå ullstrømebuksa. Evt ullsokker utapå der igjen hvis det er ordentlig kaldt. I bilen har jeg sånne "fotposer" fra Lindex. Går ikke enda, så går enn så lenge med dem.
Itsrejk Skrevet 22. desember 2009 #8 Skrevet 22. desember 2009 Har fotposer fra Reima som han har arvet. Kjempegreie. Inni dem har han et par lag med ull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå