:) ! Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 Er jeg unormal ?? Hehe.. Alle er liksom så livredde for at ting ikke skal gå bra, selfølgelig streifer tanken meg også, men jeg går med en følelse på at alt er riktig og at dette går bra! Hadde jo også en blødning i forrige uke, men ikke engang da ble jeg noe spesielt bekymret. Jeg var hos legen, tok Hcg blodprøver med to dager mellomrom og disse var helt normale med bra stigning Det er litt godt å ha en følelse av at alt er bra og kommer til å gå bra.. Flere som har det sånn ??
får baby 2010 Skrevet 21. desember 2009 #2 Skrevet 21. desember 2009 ja, jeg er vel litt sånn. tror og håper at alt går bra selv om jeg kun er 4-5 uker påvei. har begynnt å si det til folk og jeg skal snart begynne å strikke babyteppe tenkte jeg. har aldri mista, så tenker nok litt at det skjer ikke nå heller (vet jo innerst inne at det kan skje, men fokuserer ikke på det) føler liksom at jeg ikke kan gå rundt å tenke at det KAN gå galt. må tenke positivt. men gleder meg jo såklart til uke 12 er ferdig.
:) ! Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2009 Godt å høre. Jeg er førstegangsgravid. Er 7+3. Er veldig godt å ha den følelsen at alt stemmer.. Men hvis noe skal skje så blir det vel kanskje nesten litt værre. Men da må man vel bare strøste seg med at det var noe galt! Vi har ikke fortalt det til så mange enda, familien skal få vite det på julaften. Er nok en del som får vite det i jula vil jeg tro, siden mange sikkert vil spørre om forskjellige festligheter med alkohol Ønsker deg lykke til, og god jul
får baby 2010 Skrevet 21. desember 2009 #4 Skrevet 21. desember 2009 god jul til deg og! jeg har to barn fra før, og tenkte vel egentlig ikke så mye over at ting kunne skje når jeg var tidlig gravid med de heller. skjer det så skjer det. håper det går bra med alle her inne
Mamma's Magic Skrevet 21. desember 2009 #5 Skrevet 21. desember 2009 Har vel å gjøre med at du ikke har mista før, tenker jeg. Jeg var også kjempepositiv første gangen jeg var gravid, og fortalte det til hele verden da jeg var 5 uker på vei. Kan si at jeg fikk sjokk da jeg kom på UL i uke 7 og det ikke var noe liv. Når man ikke har opplevd å miste, er man mye tryggere, tror jeg. Og det er jo ingen grunn til at man ikke skal være det. Det går jo oftere bra enn ikke. Men vi som har opplevd én eller flere aborter er nok litt mer engstelige enn hva godt er. Så bare fortsett å glede deg og ha det fint i graviditeten din, du er ikke unormal:) Skulle gjerne klart å føle meg like avslappa som deg!
nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 21. desember 2009 #6 Skrevet 21. desember 2009 bare nyt det... og ikke vær bekymret... :-D Jeg tror også at jo eldre mammaen er, jo mer bekymret blir vi.. Unge mødre er ikke så redde som oss over 35... eller hva mener dere? :-D
førstegang...1 Skrevet 21. desember 2009 #7 Skrevet 21. desember 2009 Jeg føler meg heller ikke bekymret. Føler at det kommer til å få bra, og gjør det ikke det så er det meningen. Er ikke noe vi kan gjøre fra eller til. Men skjønner jo for alle som har prøvd lenge eller opplevd at det ikke har gått bra, at de føler en større bekymring.
new_dawn Skrevet 21. desember 2009 #8 Skrevet 21. desember 2009 Jeg er heller ikke særlig bekymret. Jeg vet at det er en viss risiko for å miste, derfor holder jeg gleden litt tilbake og prøver å være pragmatisk inntil jeg er kommet litt lengre på vei. Jeg tenker at går det, så går det, og hvis ikke, er det bare å prøve igjen. Høres kanskje kynisk ut, men det fungerer for meg.
celinesbaby Skrevet 21. desember 2009 #9 Skrevet 21. desember 2009 glad for å høre litt positive meldinger her jeg. ble nemlig veldig bekymret jo mer jeg leste. bra dere tenker positivt, det prøver jeg også. det jeg lurer på til deg som mistet i uke 7, som fant ut på UL at det ikke var liv. er det ikke slik at man får en spontanabort dersom ikke barnet lever?betyr dette at man kan være gravid uten at noe skjer, men at barnet kan være dødt? nå ble jeg bekymret:( er i uke 7+5!
Nikki 75 Skrevet 22. desember 2009 #10 Skrevet 22. desember 2009 Jeg VAR ikke bekymret, helt til jeg begynte å lese her inne ) Det er nok derfor jordmødre og andre advarer mot slike fora, man får masse bekymringer som er helt unødvendige. Klart ting kan skje, og det kan gå galt, men det gjør det uavhengig om man bekymrer seg eller ei, så hvorfor ikke bare nyte det?
new_dawn Skrevet 22. desember 2009 #11 Skrevet 22. desember 2009 Så enig, Nikki 75. Vi får forsøke å nyte graviditeten så godt vi kan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå