Gjest Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 Synes det er ganske ekkelt. Vet han bor i strøket her, men ikke i min gate. Han kommer bare til oss når han ringer på (jeg åpner ikke), og så sykler han sin vei. Tror han skal gi meg brosjyre eller noe. Men det er vel ikke normalt at man driver og går til bare én person da? Tror ikke han er særlig begeistret for at jeg som 19-åring er gravid (?!), men ja. Hva tror dere er grunnen? Han banker hardt på, bruker ikke ringeklokke. Ekkelt.
Gjest Mylian med twins Skrevet 21. desember 2009 #2 Skrevet 21. desember 2009 Hei. Ring til Betel på Enebakk og si at det kommer en fra menigheten like ved deg som ikke forsvinner. Da skal det slutte.
Gjest Skrevet 21. desember 2009 #3 Skrevet 21. desember 2009 Men er det ikke veldig merkelig at han BARE kommer til meg? Ser han sykle hjem like etterpå... Sært. Jeg driver og niringer kjæresten min hver gang, og han bare ler av meg. Men er jo ikke rart jeg blir litt nervøs da! Lille hvithåra mannen banker jo nesten døra inn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå