Gå til innhold

Å nå er jeg forbanna...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigermor skulle på død og liv støvsuge hjemme hos oss, klarer og støvsuge penner og støvsugeren vil ikke starte igjen, ergo den er nok død pga at hun klarte og støvsuge en penn. Skikkelig irriterende med tanke på at vi kjøpte ny støvsuger i juni til 3400 kroner. Argg, er skikkelig irritert nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun prøvde nok bare å være snill da.. Men forstår at det er irriterende når dyre ting blir ødelagt..

Rart at den døde av en penn da...

Skrevet

Det fins nok verre til å bli forbanna over. Svigermoren din ville nok bare glede deg med å hjelpe til litt i førjulsstria. Hun har sikkert litt dårlig samvittighet over det og trenger nok en trøstende klem at det faktisk går bra og at du ikke bryr deg om det. Kanskje den lille klemmen kan føre til starten på et enda bedre svigermor/svigerdatter-forhold? :)

Skrevet

Om støvsugeren ikke tåler en penn så er det nok på høy tid å bytte den ut uansett

Skrevet

En penn skal da ikke være nok til å ødelegge en så dyr støvsuger!! Da er den hvertfall ikke verdt pengene!

Er du sikker på at den bare ikke har kilt seg fast, eller det er noe greier med støvsugeren at dersom noe setter seg fast så skrur den seg av, av sikkerhetsmessige grunner eller noe sånt?

Jeg har en gammel støvsuger som er 8-9 år eller noe slikt og ikke kostet den mye heller. Jeg har støvsuget penner, skruer, spiker og alle mulige slike ting. Er ikke så lett å se dem bestendig når de ligger under sofaer eller skap. Det verste som har skjedd er at det en gang gikk hull på posen!!

Jeg er nesten sikker på at din støvsuger ikke er ødelagt for alltid. Jeg synes uansett det blir for galt å bli sint på din svigermor for dette. Hun skulle bare være snille og slike uhell kan skje oss alle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...