rosa bolla Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 Hellu.. Noen gravide fra Vinger fronten her som er intr i å gå vaggeturer fra nyåret av?? Hadde vært koselig å treffe nye fjes fra disse kanter, ikke så mange av mine venninner som er smelt på tjukka denne gangen ;o) Jeg har termin i juli 2010.. noen som er i samme bås??
Mamma til tuppis og spira Skrevet 23. desember 2009 #3 Skrevet 23. desember 2009 jess her også! Juni2010
rosa bolla Skrevet 25. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. desember 2009 Koselig... ;o) Hvor på vinger befinner dere dere da?? Hadde vært koselig med et BIM treff på nyåret og noen vaggeturer om dere vil henge dere på..?!! kosleig å gå med andre som er smelt på tjukka, da går man kanskje i samme tempo.. hihih Riktig GOD Jul, håper dagen i går var koselig.. Er fortsatt stapp mett etter julematen.. )
Mamma til tuppis og spira Skrevet 26. desember 2009 #5 Skrevet 26. desember 2009 Jeg bor ikke akkurat i Kongsvinger da,men i Nord-Odal. Er jo ofte i Kongsvinger da så det er hadde jo vært greit med en vaggetur sån av og til....tempoet er ikke som det pleide så det er fint med noen som går i samme tempo! Du kan jo skrive opp nummeret mitt så kan du sende en sms utpå nyåret en gang..... 98674690 Kos deg videre i jula!
rosa bolla Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 30. desember 2009 Nr er lagret, da slenger jeg inn en melding på nyåret jeg veit du.. koselig.. Riktig godt nyttår..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå