Gå til innhold

Pupper som klør ??

1gangs til juni2010 nurk! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har opplevd at puppene klør ??

Jeg har merket det veldig i det siste, spesielt etter jeg har dusjet.

Også magen kan klø litt innimellom... hørt dette kan være vanlig, men puppene er noe nytt for meg iallefall ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klør spesielt mye på puppene! Skulle kanskje vært flinkere til å smøre med bodylotion?

Skrevet

Klør så innmari på brystvorta bare jeg, skulle tru de datt av snart, trudde det bare var meg som hadde det slik hehehe

Skrevet

kløe på magen er veldig normalt når man vokser.. det er et bevis på at huden strekker seg..

Jeg har også ekstrem kløe på brystvortene.. kan nesten bli gal av det..

Skrevet

Ja klør på puppene jeg også....særlig brystvortene

Skrevet

åå ja... gjett om.... det KLØR...

mer enn det pleier om vinteren har litt kuldeallergi så klør jo over hele meg men ekstremt påpuppa da.. ikke akk der du kan klø når du er ute blandt folk el... hehe

Skrevet

jeg opplever også det samme. Føler at det hjelper å smøre med a-creme fra apoteket.. Lurt å smøre i allefall morgen og kveld..

Skrevet

Off..klør som bare juling jeg også...på hver side av magen, på siden av brystene, legger og underarmer.... Blir GAL!!

Skrevet

åååjah.har til og med kloremerker på puppene :) er intenst :) og under armene og knær og slik og ja..merker huden er spent\tørr..har gått opp to strl i bh..så det kan jo ha noe å si.. :) brystvortene er fortsatt såre.

Skrevet

Huff ja! Magen, puppene å leggene.. Forferdelig irriterende :-/! Noen vidunder kurer?

Skrevet

tattoobaby:

hehe har du prøvd å klø diskre offentlig når det klør på puppene? haha,det er UMULIG! :P

Skrevet

Så godt vi er flere! Brystvortene mine er det værste, men klør også en del på leggene. Skulle nok vært flinkere til å smøre meg, og vet jo at det finnes krem for dette på apoteket. husker bare ikke merket, tror det er reklame for den i svangerskaps boken! Skulle absolutt kommet meg på apoteket! Er kanskje bare litt for sløv... :)

Skrevet

*Lille-Mathias-i-magen*

hehe nei... prøver og klø meg på armen eller noe så kommer borti litt (uten at det synes) så det værste gårover... hehe

Skrevet

åå...noen som vet hva den heter el????

ikke fått noe svangerskaps bok...

Skrevet

Hei hei, fatt mot.

Jeg var forferdelig plaget av dette sist svangerskap og det eneste som hjalp meg var såkalt brystvortekrem fra apoteket. Det er ren lanolin (sauefett) og er enormt klissete, men gir umiddelbar lindring. Jeg har fortsatt samme tuben i vesken den dag i dag, for aldri har jeg vel heller vært borti noe som gir tilsvarende lindring for tørre/sprukne lepper.

: )

Lykke til!

Skrevet

Hehe, men det høres bra ut at det er flere ;) Du er nok ikke alene nei!

Blir gal jeg... Får kjøpe brystvortekrem på apoteket ja, som jeg hørte rykter om :)

Skrevet

Enig med deg tattoobaby !!

Er helt j*'''' når man er ute blandt folk å det begynner å klø..

Jeg som OFTE står i kassa på H&M, har problemer med å få til å klø :P

Hehe.. men noen ganger MÅ jeg bare !

Skrevet

Hehe, godt at det er flere enn meg !! ;)

Gud det er irriterende... merket også at det har begynt å klø andre plasser ja..

I går kveld klødde jeg meg ihjel på låret, samme plass hele tiden.. merkelig!

Men tror faktisk jeg skal prøve den brystvorte kremen på apoteket, alt som hjelper tar jeg gjerne i bruk nå ! Blir gal !! De blir jo helt tørre stakkars :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...