Gjest Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 Som kjæresten kom over på en gravstein i dag, Evida Hva synes dere om det? Hun var født i 1850. Synes det var litt fint, jeg.
Espoir Skrevet 21. desember 2009 #2 Skrevet 21. desember 2009 Ikke så verst, ganske fint i grunnen. Jeg kjenner ei jente som heter Elida, og det er jo litt likt. En mellomting mellom det og Evita (ref. Evita Peròn).
MiniMe&Dr.Evil Skrevet 21. desember 2009 #6 Skrevet 21. desember 2009 Synes det var veldig fint, spesielt siden jeg heter Elvida selv Nesten det samme
Gjest Skrevet 21. desember 2009 #7 Skrevet 21. desember 2009 Så artig med positive tilbakemeldinger. Har egentlig bestemt oss for navn (har vært litt av en prosess), men kjæresten synes Evida er så fint. Er bare 3, 2, 1 eller 0 som foreløpig heter det i følge ssb. Rart!
Monajenten Skrevet 21. desember 2009 #9 Skrevet 21. desember 2009 Syns det var nydelig. Vida betyr jo "liv":-) Evida....vakkert:-D
Gjest Skrevet 22. desember 2009 #10 Skrevet 22. desember 2009 Har egentlig bestemt oss for navn, men Evida, jeg liker det bedre og bedre. Hm.
Rampongi Skrevet 22. desember 2009 #11 Skrevet 22. desember 2009 Synes Evida var koselig jeg. Liker også Elida (betyr; med vinger) vet du hva Evida betyr?
Gjest Skrevet 22. desember 2009 #12 Skrevet 22. desember 2009 Nei, finner ikke navnet noe sted... :-S
Rampongi Skrevet 22. desember 2009 #14 Skrevet 22. desember 2009 Finner ikke noe betydning noe sted jeg heller.. mystisk navn, enda mer spennende kanskje
Gjest Skrevet 22. desember 2009 #15 Skrevet 22. desember 2009 Men jeg elsker vakre betydninger, så jeg vil jo helst finne betydning til det! Er trolig bare under 3 i Norge som heter det til fornavn...
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 22. desember 2009 #16 Skrevet 22. desember 2009 Det var kjempefint! Likte jeg skikkelig godt. Hadde nok antageligvis brukt det selv på neste (hvis det blir jente da) hadde jeg ikke hatt ei jente som heter Eline. Blir litt teit med Eline og Evida. hehe
Rampongi Skrevet 22. desember 2009 #17 Skrevet 22. desember 2009 Enig, navnebetydning er viktig synes jeg. Håper du finner det!
Gjest Skrevet 22. desember 2009 #18 Skrevet 22. desember 2009 Eline er kjempevakkert, klassisk og flott. Har ei kusine som heter det, ellers hadde jeg muligens brukt det selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå