Gå til innhold

Dette spesielle jentenavnet


Anbefalte innlegg

Skrevet

Som kjæresten kom over på en gravstein i dag,

 

Evida

 

Hva synes dere om det? Hun var født i 1850.

Synes det var litt fint, jeg.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så verst, ganske fint i grunnen.

Jeg kjenner ei jente som heter Elida, og det er jo litt likt. En mellomting mellom det og Evita (ref. Evita Peròn).

Skrevet

Evida var nydelig. :o)

Skrevet

Synes det var veldig fint, spesielt siden jeg heter Elvida selv :) Nesten det samme :)

Skrevet

Så artig med positive tilbakemeldinger. Har egentlig bestemt oss for navn (har vært litt av en prosess), men kjæresten synes Evida er så fint.

 

Er bare 3, 2, 1 eller 0 som foreløpig heter det i følge ssb. Rart!

 

Skrevet

Syns det var nydelig. Vida betyr jo "liv":-)

 

Evida....vakkert:-D

Skrevet

Har egentlig bestemt oss for navn, men Evida, jeg liker det bedre og bedre. Hm.

 

Skrevet

Synes Evida var koselig jeg. Liker også Elida (betyr; med vinger)

vet du hva Evida betyr?

Skrevet

Finner ikke noe betydning noe sted jeg heller.. mystisk navn, enda mer spennende kanskje :)

Skrevet

Men jeg elsker vakre betydninger, så jeg vil jo helst finne betydning til det! :)

 

Er trolig bare under 3 i Norge som heter det til fornavn...

Skrevet

Det var kjempefint! Likte jeg skikkelig godt. Hadde nok antageligvis brukt det selv på neste (hvis det blir jente da) hadde jeg ikke hatt ei jente som heter Eline. Blir litt teit med Eline og Evida. hehe

Skrevet

Enig, navnebetydning er viktig synes jeg. Håper du finner det!

Skrevet

Eline er kjempevakkert, klassisk og flott.

Har ei kusine som heter det, ellers hadde jeg muligens brukt det selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...