Gå til innhold

Lekker?

MammanTilLilleLilly <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper på svar her isteden..

Snakket med fastlegen min på tlf nå, og fortalte det sånn det var. At trusa var våt flere ganger om dagen, og det er ikke utflod, men mere "vannaktig".. Er i uke 36 nå.

Han sa jeg ikke skulle bekymre meg, og at det heelt sikkert bare var tiss.. Det var det som oftest. Han sa jeg skulle ringe han igjen om det kom store mengder..

Men må ærlig innrømme, at jeg er litt nervøs nå, etter at dere damene her har blitt satt i gang og greier etter lekking : ( Burde jeg ringe føden, uansett? Selvom legen min har sagt det "ER urin" ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lukt på det! Du kjenenr forskjell på urin og forstervann

Skrevet

Det lukter ikke urin.. Sa det til legen min, også : / Men er fortsatt bekymra for at det er forstervann. Hva lukter det da? Syns ikke det luktet så mye egentlig...

Skrevet

Ingen som vet hva det lukter? : (

Skrevet

Søtt og emment står det i mine bøker. Har født 4 barn, men har aldri fått anledning til å luke selv da mitt vann ikke har gått/blitt tatt rett før pressriene kommer, så jeg vet faktisk ikke :-) Ring føden du, med en gang før du rekker å ombestemme deg, de har mye bedre kompetanse på dette enn en vanlig allmennlege :-)

Skrevet

Ta på deg et bind, samle opp noen timer, så drar du på føden! Der sjekker de hva det er.... Man skal ikke gå å lure sånn... Lykke til!!!

Skrevet

Hm, okei.. Syns det var så rart at legen min var såå rolig.. Tusen takk ! Da skal jeg "samle" opp litt : )

God Jul, damer :D

Skrevet

Bedre å ringe føden en gang for mye :)

Lykke til uansett og god jul til deg!

Skrevet

På føden skjekker de med en lang q-tips inni sjeden,en slags prøve. så tror egentlig ikke du trenger å samle opp noe å ha med deg.

Det hørtes ut som meg, hadde langvarig vannavgang

Skrevet

Sånn hadde jeg det og de siste ukene, akkurat på samme måte.

Var inne på føden og sjekket, var ikke fostervann og var helt normalt iallefall :)

Bedre og inn og sjekke enn og gå og være redd det skal være noe galt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...