Gå til innhold

vognpose eller lammeskin+dyne?


hellomynameis...

Anbefalte innlegg

Hva skal dere ha i vogna? Fikk oktober barn sist jeg og er litt usikker på hva jeg skal ha opp i vogna denne gangen.

 

Blir en voksipose/lammeskinpose for varm siden sommer kommer snart? Kanskje bare lammeskin og dyne er nok, men når det begynner å bli kald igjen (i oktober) så må man ha en pose alikevel, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er barn nr 2. Forgje kom i juni, å da var det så varmt, holdt med dyne og teppe i vogna. Men vi brukte lammeskinnet mot høsten.

 

Tror det blir litt mye med vogn pose på den tia av året, så lammeskinn og dyna holder nok,.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer nok til å satse på lammeskinn og dyne jeg når snuppa kommer i april. Er jo så godt og tett i vognbagen! Voksiposen/skinnposen venter vi med til vinteren igjen :)

Fikk sønnen min i slutten av aug 07, så nå skal det bli deilig å ha baby på sommeren :) Og allikevel ha tid til å komme seg litt før sommeren er her ordentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har september, desember og nå april barn å alle har ligget i voksipose, når det blir varmt i været så bytter jeg bare til sommerdynen.Fjerner det helt når det er varmt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...