Gå til innhold

Jeg ELSKER å være gravid:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har det i grunn veldig veldig fint om dagen:) er nå 23 uker på vei i morgen,.

har sterke kynnere til tider(spesielt om jeg beveger meg masse),har slitt endel med halsbrann og sure oppstøt, eksemen min har blusset veldig opp og er til tider helt for jæ****, hatt en del frysninger(altså frøs konstant) og hatt en del hodepine. HAr også hovne ankler ga vann i kroppen og hjertebank.

For ikke å snakke om hormonene! Jeg kan ikke være lett å bo sammen med om dagen;) men min flotte samboer holder ut og elsker meg allikevel:)

Har også selvfølgelig dager hvor jeg føler meg som en elefant.

Men alt er så utrolig verdt det,det er snakk om 9 mnd av mitt 70-80år lange liv,så det må jeg da vel klare:) jeg har et menneske inne i magen min som jeg kjenner sparke og sprelle masse! Det eren helt fantastisk følelse og jeg ville ikke bytta det bort for alt i verden!! Jeg elsker rett å slett å gå gravid! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen andre? :o

Skrevet

Jeg også elsker å være gravid! Er andregangs, og har vært svært heldig også i dette svangerskapet. Har virkelig ingen plager. Vel, hadde litt søvnproblemer i et par uker, men det har gitt seg, og klør vel litt her og der.. MEN det er jo ingen ting! Koser meg med magen og kjenner den lille sparker daglig, er i uke 18. Hadde en flott fødselsopplevelse for snart 6 år siden så jeg gruer meg heller ikke til neste fødsel i mai. Synes rett og slett alt er veldig bra, og snart jer det jul også:)

Skrevet

Jeg synes det er FANTASTISK at jeg snart får ei lita jente (26+6 i dag), men jeg kan ikke si at jeg elsker å være gravid.... Hehe.. Jeg gleder meg vanvittig til å komme tilbake til min "egen kropp", og jeg gjentar det nærmest som et mantra for meg selv hver eneste dag: Bare 13 uker igjen, bare 13 uker igjen.. Hehe.. Men som du sier: det er bare 9 mndr av et forhåpentligvis langt liv, så jeg klager ikke. :)

Skrevet

Ikke jeg, skal ha nr tre. Har bekkenløsning, får lite søvn fordi de to barna jeg har synes det er greit og være våken ett par ganger om nettene, er hormonell fordi jeg er sliten. Men gleder meg til det som skal skje i april så alle smertene og humørsvingningene er vært prisen.

Skrevet

Jeg elsker ikke å være gravid, men gjorde det da jeg gikk med nr 1.

Skrevet

Jeg også elsker å gå gravid. Er gravid med nr. 3. Er i uke 24 og har ikke noen andre plager en lavt jern. Blir fort sliten, men er i 100 % jobb i barnehage og elsker det også.

Det eneste som ikke er kult er at jeg både har fått spørsmål om at babyen kommer vel ut snart, eller du har vel termin i jauar du? Var det ikke det. Så har jeg termin 14. apri.

Er bare utrolig stolt av den voksende magen og nyter at jeg ennå sover godt om natten og kjenner masse morsomme spark. Har savnet disse sparkene siden jeg gikk gravid med siste mann.

Skal bare nyte resten av tiden, da dette blir vårt siste barn. Gleder meg masse til å få babyen, men vet jeg kommer til å savne det å gå gravid.

God jul til dere alle.

Skrevet

Jeg også!

Jeg er sinnsykt kvlam hele døgnet og kaster opp hver eneste dag......er sinnsykt sliten og gleder meg til kvalmen avtar,men alikevel elsker jeg det! Jeg har en fantastisk liten engel på 3 år fra før og da jeg tenker på at jeg faktisk skal få en til så finnes det ingenting som kan måle seg med det! Det er fantastisk å være gravid!!!

Skrevet

Er så godt å høre at dere koser dere med graviditeten:)

Den fordømte halsbrannen er her, men koser meg gløgg ihjel alikevel:)

I dag skal jeg kose meg med julemat og kooooos:) Herlig, endelig jul! :) Har ikke gledet meg slik til jul på mange år:)

Skrevet

Jeg synes absolutt ikke det er gøy å være gravid, for jeg har slitt med masse bekymringer, nærmest angst til tider. Men når jeg kommer gjennom dette, da satser jeg på at alt blir morsomt! :)

Skrevet

skjønner at det ikke er noe gøy. vært på sykehus en gang da jeg trodde jeg hadde mista i uke 20 men heldigvis var alt bra!:)

Skrevet

Her er alt bare fryd og gammen. Jeg er 21 uker på vei og jeg har virkelig ingen plager (eller symptomer). Jeg har gått opp snaue 3 kilo og jobber fullt og har planer om det helt opptil fødselen. Jeg har kjent spark siden uke 15 ca og det er bare koselig. Denne gangen venter vi en jente og det blir kun 19 mnd mellom de så jeg gleder meg til de kan få glede av hverandre.

Det jeg IKKE gleder meg til er at vi skal bygge ut og renovere i juni. Snaut en måned etter fødselen, men men, det må til!

Skrevet

Jeg elsker jula! Luktene, maten, gavene, stemningen! Og nå har jeg fått lov til å ligge to dager på sofan og dytte tilbake på bebifisen når den dytter til meg i magen. Også ser jeg den bevege seg, knuffe og legge seg til rette i en go'stilling. Og noen ganger flirer jeg høyt fordi den driver på med et eller annet som jeg ikke kan forstå hva er, og jeg syns det er kjempeartig! Men på kvelden når jeg skal legge meg er bebifisen mest aktiv, og det syns ikke jeg er like morsomt. Nesten heller ubehagelig. Men forsøker å tenke at det er fint da også. For jeg er jo glad i den. Og pappan er glad i den. Og vi skal få det fint.

Men, så kom jeg pluteselig på bæsjebleiene da lillebror var liten. Og skrikingen. Og våkennetter. Og alt det andre som bare gjør at man blir sliten av å ha bebi. Så syns jeg det er veldig trygt og godt å ha bebifisen i magen. I dag lå jeg i senga til klokka ble halv tolv. Dasset meg opp og spiste brunsj -lenge. Leste i boka mi, åt litt til. Tegnet litt. Og nå tenker jeg meg på en liten ettermiddagstur før jeg kviler sofa en halvtime før middag. Så joda, jeg liker veldig godt å være gravid!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...