svale82 Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 Nå sitter jeg her og bekymrer meg igjen. Er 20+ 4 uker på vei, og den uka har jeg til min store glede kjent mer liv i magen. Han sparker som regel et par spark tidlig på kvelden, og gjerne to eller tre like før jeg sovner. Noen dager har jeg vært heldig å kjent noen små bobler på morgnen også. Men i dag har det vært litt mer stille. Kanskje kjent ørlite grann etter frokost, men de var bare hvis jeg satt helt stille og virkelig kjente etter. Jeg er så redd for at dette er uvanlig, og at det ikke skal være liv der mer. Skal til jordmor i morra, men klarer ikke slå meg til ro med det.Noen som har erfaringer? HJELP!
MammaMø med to små Skrevet 21. desember 2009 #2 Skrevet 21. desember 2009 Dette er heeeelt normalt:) jeg også hadde det sånn for ikke lenge siden..er akkurat 23 uker i dag og kjente ikke liv før jeg var 20+5(på bursdagen min) pga at jeg har morkaka på ytterveggen. Men det kan gå dager hvor jeg nesten ikke kjenner til han.. så plutselig, helt ut av det blå får jeg skikkelig masse spark! lillegutt sparker masse hver dag, men enkelte dager er han roligere enn andre.. så tror du kan ta det med ro, det er helt normalt at de ikke er like aktive hele tiden:) håper jeg roet deg litt, det er ikke noe gøy å tenke slik som du gjør nå.. lykke til videre:)
Nikki 75 Skrevet 21. desember 2009 #3 Skrevet 21. desember 2009 Ja, kan bare si meg enig i at det er heeeeelt normalt. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå