Termin 080110 Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 Hva "skjer" om man skulle få nyttårsbarnet? Synes jeg hørte et sted at man vant en stor sum penger. Stemmer dette? Jeg har ikke lyst på nyttårsbarn altså! Da skulle han i hvertfall vært født rett over kl 12.... hihi. Bare nysgjerrig!
Let's hear it for the boys! Skrevet 21. desember 2009 #2 Skrevet 21. desember 2009 Tror ikke det skjer noe sånn veldig spesielt bortsett fra at man er så "heldig" å få navn og tryne i avisa! Noe jeg ikke er interessert i Hehe.
ღMaritpusenღ Skrevet 21. desember 2009 #3 Skrevet 21. desember 2009 Tror ikke det er snakk om noen pengesum nei.. Har hørt at man kan få et års forbruk av bleier, men er ikke sikker. Tror nok også det er trynet i avisa.. Var vel tusenårsbarnet eller når det kommer til innbygger nummer 'et rundt tall' det er litt mer med det..
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 21. desember 2009 #4 Skrevet 21. desember 2009 Jeg tror ikke det skjer noe som helst, annnet enn at familie, venner og barnet selv har en god historie å fortelle i ettertid...hehe! Jeg har termin nyttårsaften og da er det i tillegg fullmåne, men jeg håper inderlig å få gå til 1.-2. januar.. Trynet smørt over hele fremsiden på VG morgenen etter fødselen er ivertfall det SISTE jeg ønsker meg. Pleier å se rimelig slapp ut like etter fødselen...
hormonia&alienimagen3 Skrevet 21. desember 2009 #5 Skrevet 21. desember 2009 pleier vel og være noe er det ikke det da? hørt alt fra pengesummer på find til barneutstyr jeg...avhenger av kommunen du bor i liksom...
NostraStoria Skrevet 21. desember 2009 #6 Skrevet 21. desember 2009 Vi har visst samme termin! Uff, jeg vil heller ikke ha nyttårsbarnet - siste jeg vil er å komme i avisa, sliten og fæl hehe. Skulle det faktisk skje, så sier jeg nok nei takk til avisa!
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 21. desember 2009 #7 Skrevet 21. desember 2009 Jeg vil ha nyttårsbarn, for jeg har termin da og tviler på at jeg vil gå til termin...men skulle jeg være så heldig å ikke føde nå, så iallefall på termin ;o) Vil ikke ha julaften barn.
mammasnart90 Skrevet 21. desember 2009 #8 Skrevet 21. desember 2009 weee Har også termin på nyttårsdag; mens-termin er på julaften tviler på at smån klarer å holde seg der inne til nyttår:S syns jeg har aalle symptomer på at fødselen skal komme i gang og går bare å venter på vannet skal gå eller riene skal bynne å bli orntlig jevne ellre kraftige.. Utålmodig nå! Hadde vert såå koselig om han/hun fikk vere med oss i jul <3 Har hørt rykter om en årlig gave som gis fra jordmorforeningen elns til det nyttårsbarnet som er nærmest nyttår,.. i landet. Sikkert et krus eller noe
Prinsessemor Skrevet 21. desember 2009 #9 Skrevet 21. desember 2009 Jeg har nyttårsbarn og det kom ingenting spesielt ut av det annet enn at hun er yngst i klassen :-( Klem
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 21. desember 2009 #10 Skrevet 21. desember 2009 Yngst? Nyttårsbarnet kommer jo rett over 12, altså 1 januar...kan jo ikke bli annet enn eldst da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå