Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 Har nettopp flytta til nytt sted, der jeg ikke kjenner noen. Familien min bor langt av gårdet, og jeg må derfor belage meg på å sitte hele jula, romjula og nyttårsaften alene med barna (barnefaren er ikke inne i bilde). Har en veldig god venninne som jeg har kjent i flere måneder, som jeg avtalte at skulle komme på besøk til meg på nyttårsaften. Jeg jobber den dagen, så må vite når jeg skal gå hjem og møte ham på toget. Men nå har hun plutselig sluttet å svare meg på msn, bare sendt en god morgen melding i dag og det var det... What to do? Blir så irritert på at jeg må likevel sitte aleine på nyttårsaften, gledet meg til å ta en pils med min venninne og ha det koselig. Skal jeg vente et par dager og sende en sms til hu og spørre når tid jeg skal hente henne?
Lilleleen Skrevet 21. desember 2009 #2 Skrevet 21. desember 2009 Kan du ikke bare ringe henne da? ) kan jo være at hun ikke hadde mulighet til å svare deg på msn. Kanskje hun er som meg, pålogget, men ikke tilstedet. Det ordner seg sikkert ) God Jul:o)
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #3 Skrevet 21. desember 2009 Ehm, hvis dette er en god venninnne kan du vel ringe henne med det samme og høre. For å få avklart. Hvorfor vente ett par dager? Høres ut som en som er forelska og ikke tør å sende melding med det samme
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #4 Skrevet 21. desember 2009 En god venninne,som du må vite når kommer,så du kan gå og møte HAN på toget??HÆÆÆ??
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #5 Skrevet 21. desember 2009 skulle stå "hun" istedet for "han" vel... flisespikkeri de luxe. Hun kommer med toget, og jeg bor ca 20 minutter fra togstasjonen, så må hente henne. Hun har sagt at hun kommer 25. eller 26. desember, men ikke tidspunktet. Jeg har turnus, og må vite dag og tid for når hun kommer, for å si ifra om vakter 2-3 dager i forveien. Det med å ringe synes jeg blir litt vanskelig, er ikke veldig fortrolig med telefonen, foretrekker å sende sms til folk.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #6 Skrevet 21. desember 2009 Da må du velge mellom to "onder"... Vente på at venninnen din svarer og tar kontakt ELLER ringe selv. Sms og msn er lett å glemme i en travel hverdag og ikke synes jeg at disse mediene er forpliktende heller. Mye kan skje fra sendknappen er trykket! Hvis det er viktig, så ring! Det er jo en venninne, så selv om du har telefonangst, så er det kanskje lettere med en venninne enn å ringe et offentlig kontor eller noe sånt? Bit tenna sammen og få det overstått først som sist! (jeg har samme angst for nettbanken, tro det eller ei! Hater det, men må jo bare gjøre det...)
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #7 Skrevet 21. desember 2009 Har også nettbankangst, så skjønner deg. Problemet med telefonen forekommer av at jeg hadde talefeil som liten, og ble alltid mobbet av skolevenninner etter at jeg hadde ringt dem. Selv om talefeilen ble borte etter tannreguleringa, så henger det igjen psykisk, at jeg rett og slett kvier meg for å ta telefonen, eller ringe folk selv. Vet at det er dumt å si av en voksen dame, men det er vanskelig å gjøre noe med det. Skal nok vente til imorgen, og ringe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå