Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er i uke 20 og den siste uken har jeg kjent min puls veldig sterkt. Den har gått opp til 100 i vilopuls og det føles ubehagelig, men har ikke vondt eller er svimmel. Er det noen med samme symtom? Øker blodvolymen i denne perioden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har det også slikt... det er visst helt vanlig og helt ufarlig:)

Skrevet

jeg ble lagt inn på sykehus med 240 i puls uten at jeg hadde anstrengt meg, har slitt med oppi 120 i hvilepuls etterpå. Tror det er vanlig med litt førhøyet puls i svangerskapet, har 60 til vanlig og håper det bedrer seg etter fødsel. Skikkelig ubehagelig men ikke farlig visst.

Skrevet

Produserer mer blod nå,derfor :-)

Har det jeg også,ikke så ofte nå som tidligere.Ubehagelig men godt å vite det er normalt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...