carinaol Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 Hei, er i uke 20 og den siste uken har jeg kjent min puls veldig sterkt. Den har gått opp til 100 i vilopuls og det føles ubehagelig, men har ikke vondt eller er svimmel. Er det noen med samme symtom? Øker blodvolymen i denne perioden?
MammaMø med to små Skrevet 21. desember 2009 #2 Skrevet 21. desember 2009 jeg har det også slikt... det er visst helt vanlig og helt ufarlig:)
carinaol Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2009 Så skønt å høre, takk for svar!
edvina Skrevet 21. desember 2009 #4 Skrevet 21. desember 2009 jeg ble lagt inn på sykehus med 240 i puls uten at jeg hadde anstrengt meg, har slitt med oppi 120 i hvilepuls etterpå. Tror det er vanlig med litt førhøyet puls i svangerskapet, har 60 til vanlig og håper det bedrer seg etter fødsel. Skikkelig ubehagelig men ikke farlig visst.
nicless Skrevet 21. desember 2009 #5 Skrevet 21. desember 2009 Produserer mer blod nå,derfor :-) Har det jeg også,ikke så ofte nå som tidligere.Ubehagelig men godt å vite det er normalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå