Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 Er så mye dumme innlegg her at jeg blir helt flau! -som du som lurte på om datteren din ble misbrukt,drit i å sitte på et forum og spørre om råd,ta tak i saken sporenstraks og GJØR noe! -du som har en søster som ble mishandlet,er du glup nok til å finne frem dette forumet på nettet,er du vel glup nok til å finne egnede sider som gjelder ditt problemområde! -dere som spør "er mannen min utro"? Det vet da ikke vi!konfronter mannen din! og til alle de teite spørsmålene som f.eks "må jeg ligge i ro etter sex for å bli gravid?" WIKIPEDIA.COM!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #3 Skrevet 21. desember 2009 javelja.godt du er så smart at du kun leser alle de "teite" innleggene,og lager et enda teitere selv da........
sånn ca Skrevet 21. desember 2009 #4 Skrevet 21. desember 2009 Men hva i allverden skal det skrives om på forumet her da^^ Og syns du det er for mange dumme innlegg, så trenger du strengt tatt ikke være her, eller lese dem... men du som er så glup har vel skjønt det..
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #5 Skrevet 21. desember 2009 Da kan vi jo legge ned hele forumet da, hvis alle innlegg er så teite, inkl ditt!! Har du hørt om at ingen spørsmål er for dumme? Her er vi faktisk for å hjelpe og støtte hverandre, (i alle fall de fleste) og når du ser ut til å ikke være en av dem som vil hjelpe noen, så kan du vel til helvete dra deg ut herfra?!
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #6 Skrevet 21. desember 2009 Hvorfor søke og lete på Wikipedia når man kan slenge ut et spørsmål her og få mange svar? Men er enig i at vi ikke kan svare på om mennene deres er utro...!
Lilleleen Skrevet 21. desember 2009 #7 Skrevet 21. desember 2009 Er det ikke bare å la være å gå inn på de innleggene da? Eller la være å svare. Dette er ett sted mange bruker for å få ut tanker, engstelse, frykt, frustrasjoner, gleder, sorger, ja alt mulig egentlig. Er ikke alt man vil eller kan prate med venninner om,og da er det fint å få litt synspunkter fra de her inne. Ha en riktig god jul )
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #8 Skrevet 21. desember 2009 Nå er jo Wikipedia et nettsted der vanlige mennesker legger inn "svar", så da kan man vel like gjerne spørre her. Og hva så om folk spør om alt mulig rart her inne? Det er jo bare å la være å svare på det du synes er uinteressant. Men cluet her inne, er at her finnes det folk i alle samfunnsgrupper. Syke, frisk, bedratte, utro, ikke utro, dyre-eiere, folk med masse penger, folk uten penger, folk med utdannelse, uten utdannelse, tykke, slanke, tynne osv osv osv. Det er alltid noen som har erfaringer å dele, på enten den ene eller andre måten, så derfor skjønner jeg godt at folk spør her.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #9 Skrevet 21. desember 2009 Du får bli moderator da vettu, så kan du sile ut innleggene du ikke liker
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #10 Skrevet 21. desember 2009 Siden du snakker direkte om meg i dette innlegget, så skal jeg svare deg! Du sier: " -du som har en søster som ble mishandlet,er du glup nok til å finne frem dette forumet på nettet,er du vel glup nok til å finne egnede sider som gjelder ditt problemområde!" Ja, selvsagt kan jeg sondere nettet (som jeg og har gjort!) og finne sider selv, men nå var det da ikke BARE det jeg ville med innlegget mitt. Det er godt å vite at man ikke er alene i en sånn situasjon, og om noen har vært gjennom det samme, kan de kanskje råde og veilede på en litt annen måte! Dette er vel toppen av mangel på empati, får håpe du har hormoner og skylde på, for for meg er dette IKKE bare et "dumt innlegg", men hverdagen min akkurat nå! Dessuten kan jeg ikke snakke med så mange rundt meg akkurat nå p.g.a saken grufulle natur. Så kanskje DU burde finne deg et annet forum! Hilsen søsteren til hun som ligger skambanket på sykehuset!
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #11 Skrevet 21. desember 2009 SKJERP DEG selv, HI. Makan til oppførsel!
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #12 Skrevet 21. desember 2009 Ikke vet vi om du er gravid heller. De er de verste. "Murrer i bekkenet og mageknip, men negativ test" - nei du er ikke gravid, du får straks mensen.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #13 Skrevet 21. desember 2009 Nå tenker jeg at vi overser HI helt,og ikke gir h*n gleden av å svare noe mer.slike innlegg fortjener ikke å ligge på toppen av listen her inne.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #14 Skrevet 21. desember 2009 Jeg for min del syntes det skal ligge øverst til SPOTT OG SPE helt frem til HI gir søsteren til den stakkars mishandlede damen på sykehuset en UNNSKYLDNING!
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #15 Skrevet 22. desember 2009 Men HI har ett poeng da. Jeg mener: om jeg trodde mitt barn eller noen i familien var i stor fare på ett eller annet vis, ville jeg jo ikke ventet i 14 dager på mange svar her før jeg gjorde noe. Samme med de som faler i trappa, blødninger osv hvor vi alle svarer Ring føden. Hvorfor ikke gjøre det først, og så dele historien her? Det er ikke alle her som er leger/jordmor og i en krise situasjon vil man ofte ha ett korrekt råd.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #16 Skrevet 22. desember 2009 wikipedia.com er jo laga av vanlig dødlige folk som tror de vet svaret på det meste,så det er ikke akkurat så veldig mye å stole på bestandig...
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #17 Skrevet 22. desember 2009 I slike tillfeller er det selfølgelig viktigst å ringe legevakta først.. Og man kan heller ikke søke på wikipedia.com for slike tilfeller heller, da er det faktisk tryggere å sende på bim/dib slik at noen kan fortelle personen at h*n skal ringe legevakta... så nei Hi har ikke et poeng...
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #18 Skrevet 22. desember 2009 Mye mer interesant å følge med på de innleggene enn hva folk har spist til middag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå