Denisel Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 Noen av dere som har hatt xu og blitt gravid på ny? og spiren har sittet på plass riktig sted? Er super redd for at dette skal skje igjen! ... Håper på svar!!
Indigo 08-10-13 Skrevet 21. desember 2009 #2 Skrevet 21. desember 2009 Hei. Hadde exu for snart 3 mnd siden. Ble operert, så har ikke hatt den behandlingen som du nevner. Er i 3. pp etter exu, ingenting skjer enda.. Men har en eggleder mindre, så sjansen er litt redusert da! Satser på vi har brukt opp vår uflaks:)
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 27. desember 2009 #3 Skrevet 27. desember 2009 Hei! Jeg har hatt en exu for et par år siden. Måtte opereres, så har ikke fått den behandlingen som du nevner, men jeg ble ganske fort gravid igjen. (3 mnd. etterpå.) Vet at det er ganske tungt rett etterpå en sånn opplevelse, men du kommer nok til å bli gravid igjen! Lykke til!
Bie&babylove:-) Skrevet 27. desember 2009 #4 Skrevet 27. desember 2009 Jeg hadde en ex.u for 3 mnd siden og ble operert! Dette er ikke for å skremme deg, men jeg skjønner ikke helt hvorfor noen får methotrexat og andre opereres. Når det gjaldt meg ble det vurdert av 3 overleger om jeg skulle opereres eller få denne cellegiften og alle 3 legene var veldig enige om at cellegift absolutt ikke burde brukes som behandlingsform nor ex.u hos de som HAR barneønske pga av bivirkninger som arrdannelser der hvor svangerskapet satt, og i værste fall vanskligheter med å bli gravid på ny pga cellegift som påvirker eggstokkene! Var helt knust da jeg fikk denne beskjeden for jeg hadde trodd at det gikk heeelt fint å bare ta cellegift også var det over!! Men den gang ei... det var KUN operasjon som var anbefalt hvis jeg hadde ønske om flere barn. Veldig merkelig at det sies så mye forskjelling. Men, man må jo bare håpe at det ikke skjer igjen. Kjenner følelen du sitter med. Jeg tenker at shit, tenk OM det skjer igjen og i mitt tilfelle da hvor jeg bare har en eggleder igjen... Uff...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå