hellomynameis... Skrevet 21. desember 2009 #2 Skrevet 21. desember 2009 Jeg også lurer på dette jeg....
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 21. desember 2009 #3 Skrevet 21. desember 2009 Har ikke funnet noe jeg, så har gått til innkjøp av et sett med stor str. "vanlig" ullundertøy jeg nå
Fifrildi Skrevet 21. desember 2009 #4 Skrevet 21. desember 2009 Etter at H&M sluttet med sine ullstrømpebukser er det ingenting. Har også forhørt meg i en av de dyrere gravidebutikkene som var like oppgitt som meg over at det faktisk ikke produseres da de gjerne vil selge det. Hun anbefalte meg herresuperundertøy - litt mer å trekke over magen
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 21. desember 2009 #5 Skrevet 21. desember 2009 Tragisk egentlig! Man er jo gjerne mere utsatt for blærekattar også når man er gravid så skjønner ikke hvorfor ikke de lager slikt for gravide
HeidiL Skrevet 22. desember 2009 #6 Skrevet 22. desember 2009 jeg fikk et tips om å bruke mannens ullundertøy bak-frem (buksen, altså) slik at det går oppover magen... og det har funket fint )
hellomynameis... Skrevet 22. desember 2009 #7 Skrevet 22. desember 2009 Skal prøve ullbukser til mannen i morgen da ! Vi nærmer oss -12 her og trenger noen ekstra lag.
maria isabell Skrevet 23. desember 2009 #8 Skrevet 23. desember 2009 bruker medium, har kjøpt janus i str l...den lilla med fine linjer på..trur det skal passe....
mamma og Mille HØYGRAVID Skrevet 25. desember 2009 #9 Skrevet 25. desember 2009 Ulvang sitt ullundertøy (rosa med noe mønster på) er stort i størrelsen og passer bra selv med mage. Deilig å ha på seg og 100 prosent ull.
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 26. desember 2009 #10 Skrevet 26. desember 2009 Jeg bruker mine vanlige stillons og bretter/ drar de ned på hoften. Så bruker jeg heller lange trøyer til å dekke over magen. Kan bruke en str større en normalt evt låne med mannen om han har noen rene til overs...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå