Gå til innhold

Finnes det ull/superundertøy for gravide? Evt. hvor? (u/t)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også lurer på dette jeg....

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Har ikke funnet noe jeg, så har gått til innkjøp av et sett med stor str. "vanlig" ullundertøy jeg nå :P

Skrevet

Etter at H&M sluttet med sine ullstrømpebukser er det ingenting. Har også forhørt meg i en av de dyrere gravidebutikkene som var like oppgitt som meg over at det faktisk ikke produseres da de gjerne vil selge det.

Hun anbefalte meg herresuperundertøy - litt mer å trekke over magen :D

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Tragisk egentlig!

Man er jo gjerne mere utsatt for blærekattar også når man er gravid så skjønner ikke hvorfor ikke de lager slikt for gravide :(

Skrevet

jeg fikk et tips om å bruke mannens ullundertøy bak-frem (buksen, altså) slik at det går oppover magen... og det har funket fint :o)

Skrevet

Skal prøve ullbukser til mannen i morgen da :) ! Vi nærmer oss -12 her og trenger noen ekstra lag.

Skrevet

bruker medium, har kjøpt janus i str l...den lilla med fine linjer på..trur det skal passe....

Skrevet

Ulvang sitt ullundertøy (rosa med noe mønster på) er stort i størrelsen og passer bra selv med mage. Deilig å ha på seg og 100 prosent ull.

Skrevet

Jeg bruker mine vanlige stillons og bretter/ drar de ned på hoften. Så bruker jeg heller lange trøyer til å dekke over magen. Kan bruke en str større en normalt evt låne med mannen om han har noen rene til overs...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...