Gå til innhold

Trenger hjelp her....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har det seg sånn at jeg er egentlig ikke en så veldig klønete person,men av en eller annen grunn går alt rett vest for meg når jeg er gravid...Nå for to uker siden klarte jeg og dette ned trappa når jeg skulle bære bilsete til lillemor inn i bilen.Jeg datt ikke langt og klarte og unngå og bli truffet i magen.

MEN tingen er;jeg ser dette skje og klarer selv om jeg begynte og få BL igjen(hadde det forrige gang jeg var gravid og) og hoppe (!!!) over bilsete og lande nederst i trappa på venstre beinet....Akkurat da pga sjokk og stress klarte jeg og bevege meg relativt normalt etterpå,men en time senere ble det såpass at jeg måtte ty til krykker.Det varte med krykkegåing en uke og tok masse paracet uten at det hjalp noe nevneverdig...

Nå har jeg annen hver uke kontroll på sykehuset,men når jeg spurte der om de kunnne sjekke hofta mi sa de at det ikke var noe måte og se noe eventuell skade på...

Men jeg klarer jonå fortsatt ikke og bevege meg ordentlig lenger og klarer hverken ligge,sitte eller stå eller gå uten intense smerter...Og har en datter på 1 1/2 år som krever sitt ,pluss at mannen jobber litt.og har mer en nok med og holde ungen borte fra trøbbel.Jeg klarer jo ingenting lenger!!!Og jeg har ikke termin før 16 januar,men jeg kan jo ikke sitte stille på rumpa og la mannen min måtte stresse med alt pluss holde ut med den evige nægingen min...

Hva i verden skal jeg gjøre her..?Føler at de på sykehuset ikke tar meg seriøst i det hele tatt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring på sykehuset enda en gang. Ikke spør, men be dem om å undersøke hoften din. Du kan eventuelt ta det gjennom legevakten eller noe.... Det er ikke holdbart å gå slik såpass lenge til, og det vil vel kanskje ikke nødvendigvis bedre seg ved å gå gjennom fødsel heller. Ikke sikkert de har så mye å gjøre med det, men da er det i alle fall undersøkt.

Skrevet

ville tatt en tur til legen, å forlangt en undersøkelse av hofta. enten igjennom fastlegen, (om han\hun ikke tar deg på alvor ta kontakt med legevakta)

Skrevet

Ta kontakt med en manuell terapeut, du trenger ikke henvisning fra legen, og de blir dekt under svangerskap. Få terapeuten til å se på bekkenet/hoften din. Det er de som kan dette best!

Lykke til!

Skrevet

ok,da gjør jeg det...Visste liksom ikke hva jeg kunne "kreve" eller mase om.Det er liksom så mye om dagen om at folk er late og tåler for lite så en vil liksom ikke "mase" for mye på de...

Er vel manuell terapaut på helsestasjoner er det ikke det?mener og huske jeg har det i øvre etasjen på HS vår...Hvis ikke ringer jeg sykehuset imårrå...

For det er jo nettopp det at det blir vanvittig lenge til termin og ha så vondt,og samme er om det har skjedd et eller annet er det greit og finne ut av det FØR fødselen tenker jeg da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...