Gjest Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 ..ble til LilleMs aller første ski-tur med egne ski på bena! Som den ivrige ski-gåeren jeg er, så har mini fanget opp dette, og spurt mange ganger om han ikke også kan få gå på ski, når snøen kommer.. Litt skeptisk, så fikk nå endelig mini et par ski. Arvet av fetteren, men akkurat passe og fine til ham! Til og med Linus i svingenski! Og jammen gikk det over all forventning. Poden stabbet avgårde på skiene, med stavene godt plantet for hvert skritt han tok.. Selvsagt på flat mark - og godt nedtrampet løype.. Det er viktig å ikke ødelegge ski-gleden første gangen. Etter 15 minutter med ski på bena var det på tide å ta dem av, feste dem til pulken og be mamma om å kjøre "rally"! Glad er mammaen som for håpentligvis får litt selskap på skiturene i fremtiden. Dette var nemlig gøy!!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 Moro med ski! Her får vesla ski til jul, det er nybegynnerski som man kan bruke vanlige sko i så får vi heller satse på ordentlige ski fra neste år (ble faktisk rådet til det av ekspeditøren i sportsbutikken). Vi gleder oss!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 28. desember 2009 #3 Skrevet 28. desember 2009 så gøy med ski! Her så har vi ei lita jente som er av det heller mer pysete slaget :-) Til og med akebrett er fortsatt litt skummelt og må ikke gå for fort hehe, så jeg tror vi venter litt med ski...men det kommer nok etterhvert her også tenker jeg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå