Gå til innhold

Noen som har greie på menn? Gi meg en innføring!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skjønt at jeg overhode ikke forstår hvordan menn tenker.

Som igjen er årsak til mye frustrasjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he he...

Jeg tror ikke det finnes èn innføring som gir deg innsikt i alle menns tankegang :-)

Skrevet

Saken er vel heller at de ikke tenker så mye. Det tar vi oss av. De legegr ikke noe i det vi sier, de tar oss på ordet. Sier vi ja betyr det ja for en mann, ikke "jeg ser helst at du ikke gjør det, men siden jeg er snill og gir deg en sjangs til å vise at du kan gjøre det rette så sier jeg ja, og forventer da at du ikke gjør det".

Skrevet

Sant det Julemage :)

Har sett på den bloggen. God underholdning iallefall. Men tror tipsene sklir best inn for de som har et uforpliktende liv som har sitt høydepunkt når nattklubbene er åpne.

Ikke for folk med søvnmangel, småbarn og bleier.

Kanskje jeg bør skaffe meg sko med 12 cm heler??

Skrevet

Ja, sko med høye hæler løser alle problemer. Og gjerne svindyrt undertøy med alskens hold inn-hold ut-effekter også, hahaha!

Sorry, ingen gode råd å gi på generelt grunnlag, var heldig med denna ene her bare, så han beholdt jeg:-))

Skrevet

Jo eldre jeg blir jo mer forstår jeg at problemet ikke er hvordan menn tenker, men hvordan vi kvinner tenker. Vi tenker generelt alt for mye om alt mulig, overtolker og analyserer. Menn er greie de.

Skrevet

Menn tenker på en ting om gangen - løser problemer og går videre. De tar ikke hint - takler direkte tale godt - hvatenkerdupå- spørsmål heller dårlig. Menn liker ikke slips. De liker å slappe av etter et godt stykke arbeid. De blir glad for ros. Ikke snakk til ham når han er i telefonen, ser på tv eller er i en annen samtale - da blir han veldig forvirret. Han liker å bli tatt vare på - og tar vare på deg hvis han får lov.

Noen menn er ikke slik i det hele tatt - dette kaller vi individer. Noen kvinner derimot, ER slik - dette er også individer. Det samme gjelder meg og deg - vi har alle mange sider - det finnes desverre ingen fasit på mannen eller kvinnen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...