Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 Noen her som kan hjelpe meg med gavetips til 2 12 år gamle jenter? Vurderer en "gavepakke" fra Cubus el.l til hun ene.. Men hun andre aner jeg virkelig ikke... hun er ikke spes "pyntete" av seg - så tror ikke disse gavepakkene er noe for henne... Help anyone? Skal bare være en liten hilsen, så hadde ikke tenkt meg mer enn for ca 150,-
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #2 Skrevet 21. desember 2009 12åringen her i huset ønsker seg klær (ikke noe spesielle klær, hun ønser seg klær generelt bare) Smykker Sminke (desverre) Bøker Musikk og lydbøker (får man byttekort er det ikke så falig om det ikke faller i smak eller at de har det fra før av) Tegnesaker, alle ungene er ivrig opptatt av Top Modell. og hun største har brukt opp alle bøkene hun har nå, så hun ønsker seg nye. Kremer og slike ting bruker ikke 12åringen her i huset. Hun fikk noe i kalenderen, men det falt ikke helt i smak. (hun var vist ikke så gammel enda at hun trengte å bruke det mente hun)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå