Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 Om man bytter nick ofte her inne, er det noen mulighet for å se alle nickene en person har hatt? Jeg bytter ofte nick, og om noen søker på nicket jeg bruker nå, kommer alle de gamle nickene opp da liksom? Ikke at det gjør noe, men litt flaut om folk ser at jeg har hatt sånn 15 nick her inne, hehe:)
Tommage♀♂ Skrevet 21. desember 2009 #2 Skrevet 21. desember 2009 Om du husker å bytte profilen din med det samme (om du har en) så er det ingen som ser det. Eller jo, de kan egentlig det... Nederst på siden kommer det opp en kode når man leser innlegg fra deg. Og den er den samme uansett nick du har, så lenge du bruker samme innlogging. Men tviler på at noen gidder å samle på alle innlegg for så å sammenligne koder;)
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #3 Skrevet 21. desember 2009 På profilen min står det kun hvilket årstall jeg er født, så det er ikke noe problem;) Hehe, nei jeg hadde iallefall ikke giddet og sjekke hvilken kode folk har. Så da slipper jeg rett og slett å bli flau over alle nickene jeg har hatt!hihi;) Takk for svar:)
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #4 Skrevet 21. desember 2009 Ingen egen sporingsmekanisme, men for oss som er gode på å søke er det relativt enkelt. Men da skal man være GOD også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå