Gå til innhold

Myyyyyyyyyyyyylian!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åssen går det med twinsa?!

Hæhæhæ?

Og med deg?

Likte fødselshistorien din veldig godt, og tror jeg hadde dødd om jeg først hadde født en og så skulle det jaggu ut en til! *panikk*

Videoannonse
Annonse
Gjest Mylian med twins
Skrevet

Ja det var det som var jævlig! HAHA! :-p

Her går det greit.. vi har vært heldige og fått svineinfluensa nå rett før jul. Hurra! Barna har det vel greit, de er veldig tette og sure, men sånn er det visst bare:-p

Hvordan går det der da?

Skrevet

Ribbesnue er jo en utmerket julesykdom:p

God bedring til hele hurven!

Her går det strålende, mye jobb og mye unger og lite tid til alt mulig annet, men det er visst noe som går har jeg hørt. Ikke finnes det vaksine mot det heller:p *flire*

Hvordan feires julen i år?

Gjest Mylian med twins
Skrevet

Ja,det er passende det, gitt...

Nei tid blri det lite av. noen fant på at døgnet skal være 24 timer.. vi må ta konsekvensen :(

Tja om formen skal være sånn som dette så blir det ikke mye til jul.. Men opprinnelig skal vi ha pinnekjøtt og bort til familie i jula:) Vi får visstnok svigerfamilien her på julaften, hurra hurra, sånn at de kan få gavene sine vet du...

Skrevet

Hehe, svigers ja. du er vel ekstatisk:p

Tar du mine også? (dog slipper jeg å feire jul med dem! haha!)

Får håpe dere alle blir bedre til julaften, er vel minst en i hus som gleder seg veldig?

Og pinnekjøtt er meget fornuftig, det er julekosten hos oss også. (unga får medisterkaker og sånt)

Gjest Mylian med twins
Skrevet

Ja jeg er overlykkelig. Tenk så fint for de voksne menneskene å få gaver. Helt sykt. Godt du vet hva jeg prater om. I min familie er deti kke vanlig å gi gaver til de over 18 til jul, kun bursdag.. Men i T sin familie er det superviktig med gaver, gaver hele tiden, gaver til du spyr.

Ja hun er helt gæren, hun står opp hver dag, kjempeskuffet fordi det ikke er juletre enda.Men det kommer snart og det tror jeg hun gleder seg til!!

Julekost er alltid fornuftig, vi skal ha medisterkaker og ribbe også, men jeg og avleggeren spiser bare pinnekjøtt.. Blir det noen flere barn hos dere snart da? 3 barn er kult :-p

Skrevet

Hehe, gaver er heldigvis ikke så viktig hos oss, men jeg vil jo ikke tråkke på noen tær heller. (jeg mener, de tramper jo bare på meg opp til midt på låret så:P)

Leste her inne at noen gir bort dopapir i år, kanskje en tanke?! (tenk det utrykket! Oooo, fristelsen er enorm!)

3 barn er hektisk, det er jeg bombesikker på. Vi tenker atpåklatt, type at de to andre nærmer seg skolealder. Men jeg har jo innsett at så fort som tiden går betyr jeg faktisk det maks halvannet år før vi må sette i gang igjen! Embla er jo 3 1/2 straks!

Får lit svettetokter og blir lettere desillusjonert av tanken, men planen er nå 3 barn da... Hehe...

Men nå må jeg i det minste late som jeg jobber litt, vi sniker oss mot årsavslutsning og årsoppgjør, og jeg gruer meg som ei bikkje til å skulle forklare riksrevisjonen alt mulig. Greit å ha gjort ferdig det jeg skal forklare før de kommer i det minste;)

Ha en nyyyydelig jul alle 5! Så pjattes vi ved en dag senere når jeg svinger innom her :)

Godt å høre at ting er bra i heimen!

Gjest Mylian med twins
Skrevet

Uff, nå ville jeg egentlig svare masse, men kjenner at feberen kom over meg og tok meg helt og barnaskal ha mat... Vi prekæs!

god jul!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...